Marsmannetje schreef:Dit gaat hard zeg, nu al bijna 2000 berichten.
DarknessFood schreef:Marsmannetje schreef:Dit gaat hard zeg, nu al bijna 2000 berichten.
Ja, echt ziek!
Marsmannetje schreef:Ik heb wel een blauwe vogel in de aanbieding voor je, is dat ook goed?
Haatmeneer schreef:zojuist even ALLE 19 seizoenen van Top Gear binnengehaald. Mocht ik ooit een box met alle originelen vinden, dan zal ik 25 euro extra afrekenen om zo in de hemel terecht te komen, maar tot die tijd geniet ik liever iligaal.
Haatmeneer schreef:zojuist even ALLE 19 seizoenen van Top Gear binnengehaald. Mocht ik ooit een box met alle originelen vinden, dan zal ik 25 euro extra afrekenen om zo in de hemel terecht te komen, maar tot die tijd geniet ik liever iligaal.
De Valk schreef:Haatmeneer schreef:zojuist even ALLE 19 seizoenen van Top Gear binnengehaald. Mocht ik ooit een box met alle originelen vinden, dan zal ik 25 euro extra afrekenen om zo in de hemel terecht te komen, maar tot die tijd geniet ik liever iligaal.
Nice! Maar wanneer heb je de tijd om dat te zien?
Ikzelf zou dat niet nodig hebben, heb zeker elke elke aflevering ( behalve de aller oudste) tig keer gezien.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten