Het Bruine Poep Affectie, Liefde- en Relatie Uithuil Topic

Gooi hier alles in wat niet in andere fora thuishoort!

Bericht27 okt 2014, 09:27

Kansen moet je altijd pakken. Piece of ass has to be worked for.
You need a justification penis, up your ass...
DarknessFood
Beheerder

Bericht27 okt 2014, 15:09

Direct je penis erin!
Zoals het potje thuis poept, poept het nergens.
Afbeelding
Neyeox

Bericht27 okt 2014, 15:36

Gewoon pakken die kans, met afwachten weet je zeker dat je niet verder komt.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
MichaDutch

Bericht27 okt 2014, 17:36

Joe schreef: Op een gegeven moment reageerde ze niet meer, deels ook omdat ze met iemand anders bezig was ofzo.

Dit klinkt een beetje als een Nee. Maar als ze wel wat wil afspreken, zeker doen, kan geen kwaad!
Afbeelding
Kwakvusj

Bericht27 okt 2014, 23:24

Gewoon de kans pakken, maar hou je verwachtingen laag (moet je sowieso altijd doen anyway).

Btw Migga, hoe staat het met jouw chick?
Thominator

Bericht31 okt 2014, 11:22

Dat staat op een lager pitje.

Oh en ze werkt bij de kassa van een supermarkt hoe pak ik dat aan
MichaDutch

Bericht31 okt 2014, 11:59

Vragen of ze ook XL condooms verkopen.
Wallie

Bericht31 okt 2014, 14:01

Zoiets had ik al van je verwacht, Wallie.
MichaDutch

Bericht31 okt 2014, 19:32

Je kan ook gewoon achter je boodschappen op de lopende band gaan liggen en als je dan voor d'r neus ligt vragen of ze er een tasje bij wilt of dat ze je zo mee neemt.
''Sufferin' succotash!'' - Sylvester James Pussycat Sr.
''Mijn vrouw dreigt weleens dat ze alles weg gaat gooien. Maar ze moet niet zeiken.'' - Squall
Baron Bonk

Bericht02 nov 2014, 21:47

Of van dat Durex glijmiddel afrekenen bij haar en vragen wat ze die avond doet.
You need a justification penis, up your ass...
DarknessFood
Beheerder

Bericht02 nov 2014, 22:07

Natuurlijk met een fles wijn erbij.
Wallie

Bericht04 nov 2014, 18:43

Misschien een buttplug. Voor als je gek wil doen.
3NCrypt3D

Bericht05 nov 2014, 12:35

@ Michadutch

Fuck man. Dat is zo'n beetje de moeilijkste plek om een chick te versieren. Wellicht dat ze vriendin is van iemand die jij kent en kan je op die manier vragen naar nummer etc.? Gewoon fb gebruiken en kijken naar gemeenschappelijke vrienden. Dat is geen stalken maar slim gebruik van moderne middelen.

@ Allen

Tevens over dat meisje in Doorn: ik ben niet van plan er moeite in te steken. Echter, ik heb weer een nieuwe ethische case voor jullie om advies voor de geven.

Een paar maanden geleden heb ik een meisje ontmoet die al meteen verworden was tot een "crush". Ik heb een hekel aan de term maar het is ff duidelijker voor het verhaal. Ze komt heeeeel af en toe in het café waar ik altijd kom. Anyway, de eerste keer dat ik haar zag had ik geen idee wat ik moest zeggen dus heb me alleen maar voorgesteld en kort ff een gesprek gehad over haar interesses enzo. Daarnaast was er andere jongen (grappig genoeg heette hij Joey) die haar al probeerde te versieren en miserabel daarin faalde, bleek later.

Ongeveer twee maanden later was ze er weer. Ik besloot haar te vragen voor een potje poolen. Natuurlijk wilde ze dat en een meisje dat naast haar zat besloot ook mee te doen. Allemaal mooi en aardig natuurlijk, behalve dat ik per ongeluk het andere meisje versierde en op die manier dus niet meer het nummer van mijn "crush" kon vragen. Verder nog wat leuke dates gehad met dat andere meisje hoor, daar niet van, en ze is nu mijn beste uitgaansvriendin.

Nu naar vorige week zaterdag. Achter een flinke pint bier op het terras vermeen ik van een goede vriend van mij dat ze vanavond in het café aanwezig zou zijn. Uiteraard zorg ik dat ik aanwezig ben en vraag haar (weer) om een potje met mij te poolen. Ze stemt enthousiast ermee in en omdat ze er geen snars van kan help ik haar alsof sommige tennisleraren doen, als je snapt wat ik bedoel. Vervolgens zegt een vriendin dat ze over een kwartier thuis moet zijn en ik vraag dus nog haar nummer en vraag haar of ze nog een keer wil afspreken. Vol enthousiasme zegt ze ja. Drie keer blijkt scheepsrecht.

De komende dagen praten we op facebook, het soort gesprekken die ik niet meer heb gehad sinds de middelbare school met meisjes waarvan ik later ontdekte dat ze verliefd op me waren. Meteen is ze al heel open over shit en later ze blijkt een "ingewikkelde" relatie met een of andere gast te hebben in Alkmaar, nog pas twee maanden overigens. Zelf zegt ze dat de afstand te groot is om de relatie gezond te laten zijn. Zijpaadje: ze wil HEEL graag met mij afspreken en dat lijkt haar HEEL leuk.

Dus wat moet ik nu doen? Ik heb een ziek goede klik met een meid die ik al maandenlang zie zitten. Ik weet voor 90% zeker dat ze mij ook meer ziet zitten als "vriend" maar ze heeft tegelijk een onmogelijke fling met iemand ver weg. Wat moet ik in godsnaam in deze situatie doen?

Aan de ene kant kan ik gewoon ervoor gaan in de trand van "get on the boat before the boat has sailed", aan de andere kant zijn er wat kanttekeningen.

tl;dr-versie

Chick die ik al lang tof vind, vind mij ook tof maar heeft ergens nog een fling die niet helemaal lekker loopt. Wat do.
Guitarherozero

Bericht05 nov 2014, 13:10

Ervoor gaan, zorg ervoor dat ze jou boven de knaap in Alkmaar verkiest.
MichaDutch

Bericht06 nov 2014, 16:33

Lastige kwestie. Als rationele non-emotionele denker zou ik gewoon zeggen dat ze het met die andere gast gewoon af moet breken, jullie hebben duidelijk meer potentie samen. Maar goed, ik ben niet voor niets vrijgezel, vrouwen hebben immers geen handleiding en volgen al helemaal geen logica.
''Mijn vrouw dreigt weleens dat ze alles weg gaat gooien. Maar ze moet niet zeiken.'' - Squall
Baron Bonk

Bericht07 nov 2014, 11:51

Ik ga gewoon zaterdag shinen en zorgen dat ze voor mij kiest. Thanks boys.
Guitarherozero

Bericht07 nov 2014, 11:56

Laten blijken dat je meer dan alleen een vriendschap wil, daarbij zij geeft zelf al aan dat het met die ene kerel niet werkt. Oftewel ze wil ook meer dan alleen vriendjes zijn.
Gewoon er voor gaan kerelt.
Wallie

Bericht10 nov 2014, 11:04

Ik heb nu dus ook een scharrel, binnenkort maar eens op date.
Afbeelding
Neyeox

Bericht10 nov 2014, 11:57

Oke even een tussenstand:

Ik zou haar zaterdag en zondag meeten maar ze kon allebei uiteindelijk niet. Zaterdag was het café waar wij heen gaan dicht en konden daar dus niet heen. Hoorde ik pas 5 minuten voordat ik weg ging dus FAAACKK. Toen kon het bij een vriendin van me maar dan kon 5 min van tevoren niet dus FAACCKK (heb wiri lopen roken met vrienden daar dus daarom is die moeder pissed en mogen wij nooit meer komen). Toen gingen we naar een of andere kutclub maar dat meisje wilde niet mee dan (snap ik best want het is daar ook kut). Bedacht ik later pas dat er nog gewoon een tof ding was waar we heen konden dus ik zo FAACKKKK. Uiteindelijk ben ik met wat anderen gaan chillen bij een vriend van mij met wat anderen. "Zij" (noem haar maar ff zo) had ik nog gebeld maar mocht niet meer weg van haar ouders. Zondag moest ze naar een of ander familiegatheringkutding dus kon ze ook niet. Had haar dus nog gebeld en afgesproken dat we volgende week ergens zouden afspreken.

inb4 "smoesjes want ze wil niet!": fucking nee want aan de telefoon zei ze dat zeg graag wilde en klonk ook enthousiast toen ik haar mee uit vroeg.

Duuussss ik ga nu regelen dat ik ergens deze week gewoon een middag met haar kopje koffie ga drinken en dan komt het allemaal wel goed denk ik.
Guitarherozero

Bericht10 nov 2014, 12:11

Uh, kon je gewoon niet bij jouw keet zitten ofzo? Ik vind het altijd zo raar om een meid als date te meenemen naar een stel vrienden die ze waarschijnlijk niet kent.
Het gaat immers om jou en die meid toch?
Wallie

Bericht10 nov 2014, 13:16

Mijn ouders hebben liever geen mensen thuis 's avonds en we hebben best wel wat gemeenschappelijke vrienden verder. Natuurlijk wil ik wat gemeenschappelijke tijd met alleen haar creëren maar dat kon gewoon ff niet voor die zaterdagavond zeg maar. Dat ga ik dus deze week wel doen en dan kijken of wij tweetjes een beetje vlotten. Ik denk het persoonlijk wel.

E: Oke heb het net dus ff gevraagd en ze zei dat ze niet zoveel tijd heeft en daarom zo hard mogelijk gaat werken om tijd vrij te maken omdat het haar erg leuk lijkt. Duussssssssssss (?)
Guitarherozero

Bericht10 nov 2014, 14:43

Ze wilt de d.
Maarreh als ze blijft uitstellen, verder kijken.
Wallie

Bericht10 nov 2014, 19:41

Nja ik weet dat de smoesjes legit waren ivm met foto's op fb dat ze in de auto zat en ze heeft beetje moeilijke ouders.

Oke ik heb nu die date zo goed als geregeld maar hoe zorg ik dat ik een "meer-dan-vrienden"-reactie uitlok? Normaal ga ik gewoon op bed liggen en gebeurd het vanzelf maar op een date zelf...

E: Trouwens, ik zorg gewoon dat ik haar hand op een gegeven moment vasthoud en check haar reactie. Dan weet ik genoeg. Heb ik vaker gedaan en dat is altijd een goede indicatie.
Guitarherozero

Bericht10 nov 2014, 20:56

Als ik een dochter zou hebben zou ik ook een moeilijke ouder zijn.
Baron Bonk

Bericht11 nov 2014, 14:45

Baron Bonk schreef:Als ik een dochter zou hebben zou ik ook een moeilijke ouder zijn.

Volgens mij moet je dan eerst een vrouw hebben.
Of een kind adopteren, dat is ook een optie.
Afbeelding
Neyeox

Snel reageren

Verberg snel reageren
VorigeVolgende

Keer terug naar Slap Geouwehoer