BPSG #21 Liefde voor elkaar

Gooi hier alles in wat niet in andere fora thuishoort!

Bericht12 nov 2013, 20:53

Zyrill schreef:
DarknessFood schreef:Hey Zyrill! De kerk in Zaltbommel staat in de fik.

Nou je het er over hebt, ik hoorde vanavond wel een paar sirenes.

Dat was het dus. Viel echter allemaal wel mee.
You need a justification penis, up your ass...
DarknessFood
Beheerder

Bericht12 nov 2013, 21:41

MichaDutch schreef:Youtube is weer lekker bezig. De banner van het kanaal is weg bij mij (opeens blokkeert AdBlock die wut) en de video is nu geenterd, met random balken in het midden.
YOUTUBE PLIS.

Wat? Zit Plisguy er achter?
Lief klein konijntje
The Vice

Bericht12 nov 2013, 22:20

Net ook even het hele encrypted gebeuren nagelezen.. Damn, die kerel kan echt tegen niks. Z'n relatie met 1337n00b was niet zo best nee, maar het zag er niet uit als een enorme big deal. En tja, hot fototopic, dat had je gewoon kunnen verwachten.. Lijkt wel alsof hij nieuw was op het internet.
Thominator

Bericht12 nov 2013, 22:42

Ik kom hier ook weer eens kijken.

Edit: Hoe gaat het met iedereen?
Je zou toch maar melaats zijn
BolhoedBaard

Bericht12 nov 2013, 23:05

Gaat hier zijn gangetje hoor. Naast 1337n00b heeft nu ook onze eigen Coen Diablo 3 gekocht! Nog 1 man erbij en we kunnen met een vol team gaan slachten! Hoe is het met jou dan?
DarknessFood
Beheerder

Bericht12 nov 2013, 23:13

Best redelijk. Tot 10 uur op school zitten hakt erin, maar daar tegenover staat weer een vrije dag morgen. Alleen jammer dat ik tot nu toe 2/4 vakken heb gefaald.
BolhoedBaard

Bericht12 nov 2013, 23:38

Thominator schreef:Net ook even het hele encrypted gebeuren nagelezen.. Damn, die kerel kan echt tegen niks. Z'n relatie met 1337n00b was niet zo best nee, maar het zag er niet uit als een enorme big deal. En tja, hot fototopic, dat had je gewoon kunnen verwachten.. Lijkt wel alsof hij nieuw was op het internet.

Inderdaad, zulk soort reacties zijn te verwachten bij alle foto's. Ik heb het ook net even gelezen, ik vind het echt zielig als ie ook echt wegblijft door dit :^/.
Nooit condooms tweedehands kopen (en zeker niet op Marktplaats van ene meneer Karim)!
Condom_broke_OHNO

Bericht12 nov 2013, 23:51

Naja, ik zal hem niet missen als ie weg zou blijven, dus mij is het egaal.

En WB condoom!
Thominator

Bericht13 nov 2013, 01:20

Ik zal hem missen als kiespijn.
I'm on a ship. If you dont know. Well now you know.

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Sjenk

Bericht13 nov 2013, 01:22

Welkom terug condoom.
DarknessFood
Beheerder

Bericht13 nov 2013, 06:09

Nou, condoompje van me, je hebt je lesje geleerd. Welkom terug jongeman.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
MichaDutch

Bericht13 nov 2013, 07:47

Breek niet meer, condoom <3
Afbeelding
MajestueuzeEenhoorn

Woonplaats: In de dromen van duizenden kleine meisjes en ouwe engerds die alleen sterven.

Bericht13 nov 2013, 07:53

Thominator schreef:Net ook even het hele encrypted gebeuren nagelezen.. Damn, die kerel kan echt tegen niks. Z'n relatie met 1337n00b was niet zo best nee, maar het zag er niet uit als een enorme big deal. En tja, hot fototopic, dat had je gewoon kunnen verwachten.. Lijkt wel alsof hij nieuw was op het internet.

Inderdaad, ik was niet gek op die gast, so to speak, maar heb me enorm ingehouden qua taalgebruik etc. Ik zou ook best willen toelichten waarom, maar hij is hier niet, en ik wil niet achter iemands rug om lullen wat dat betreft.
To live is to die!
1337n00b

Bericht13 nov 2013, 09:40

Van wat IK op pu en bp heb gezien ging noob nooit echt te ver en hij zei zelf al dat hij zich inhield, dus ja eigenlijk moest 3ncryp3d van geluk spreken dat noob zich inhield.

En welkom terug condoom, hoppelijk heb je je les geleerd <3.
Jij verdient een sticker!
Marsmannetje

Bericht13 nov 2013, 10:42

Hey, is die debiel die op pu.nl de CdAB heeft ontheiligt door het DE kutste titel ooit te geven eindelijk hier opgedonderd?
Mooi.
Absolute freedom is no better than chaos
Haatmeneer

Bericht13 nov 2013, 11:30

Hey hey negers, lekker net pas opgestaan, heerlijk zo'n vrije dag op woensdag.
BolhoedBaard

Bericht13 nov 2013, 11:45

Haatmeneer schreef:Hey, is die debiel die op pu.nl de CdAB heeft ontheiligt door het DE kutste titel ooit te geven eindelijk hier opgedonderd?
Mooi.

Het was eigenlijk de bedoeling dat we hem wegjaagden (stond in het whatsapp gesprek) maar dit vind ik ook best.
I'M BACK!!!
DuistereBanaan

Bericht13 nov 2013, 11:49

DarknessFood schreef:Gaat hier zijn gangetje hoor. Naast 1337n00b heeft nu ook onze eigen Coen Diablo 3 gekocht! Nog 1 man erbij en we kunnen met een vol team gaan slachten! Hoe is het met jou dan?

Awesomeness!
To live is to die!
1337n00b

Bericht13 nov 2013, 12:02

DuistereBanaan schreef:
Haatmeneer schreef:Hey, is die debiel die op pu.nl de CdAB heeft ontheiligt door het DE kutste titel ooit te geven eindelijk hier opgedonderd?
Mooi.

Het was eigenlijk de bedoeling dat we hem wegjaagden (stond in het whatsapp gesprek) maar dit vind ik ook best.

Whatsappgesprek? Waarom zit ik daar niet in :'(
Afbeelding
MajestueuzeEenhoorn

Woonplaats: In de dromen van duizenden kleine meisjes en ouwe engerds die alleen sterven.

Bericht13 nov 2013, 12:10

1337n00b schreef:

Inderdaad, ik was niet gek op die gast, so to speak, maar heb me enorm ingehouden qua taalgebruik etc. Ik zou ook best willen toelichten waarom, maar hij is hier niet, en ik wil niet achter iemands rug om lullen wat dat betreft.

Waarom vertel je niet ff waarom?
3NCrypt3D

Bericht13 nov 2013, 12:17

Hey, je bent terug.

Mijn afkeer naar jou toe was gegrond op meerdere zaken.

Ten eerste: Lopen zeiken op NWA in het muziektopic, als je het niet snapt, hou je dan gewoon wijselijk stil.
Ten tweede: wijsneuzerigheid in het discussietopic; het roepen dat iets waarschijnlijk gefingeerd is omdat je het zelf nooit gehoord hebt. Voor mij duidelijk een teken van kortzichtigheid en weinig levenservaring.
Ten derde: Het roepen om een ban vanwege een fout geposte reactie; dergelijke nazi-praktijken ben ik niet van gecharmeerd.

Dat je vervolgens er niet tegen kunt dat je kritiek krijgt op je eigen muziekkeuze, en gelijk roept :"verwijder mijn account maar", als iemand je disst, geeft aan dat je waarschijnlijk nog niet volwassen genoeg bent om je op het internet te begeven, beter doe je dit voortaan onder toezicht van een volwassene.

Dit alles is overigens puur mijn mening hoor, als ik je tere zieltje gekwetst heb ben ik daar blij om, tijd dat je wat eelt op je ziel krijgt, de echte wereld is harder dan mijn woordjes op dit forum!
To live is to die!
1337n00b

Bericht13 nov 2013, 12:21

MajestueuzeEenhoorn schreef:
DuistereBanaan schreef:
Mooi.

Whatsappgesprek? Waarom zit ik daar niet in :'(

Whatsappgesprek? Wie? Wat? Waar? Waarom? Wanneer?
Thanks, but no thanks!
Enzevil

Bericht13 nov 2013, 12:27

1337n00b schreef:Hey, je bent terug.

Mijn afkeer naar jou toe was gegrond op meerdere zaken.

Ten eerste: Lopen zeiken op NWA in het muziektopic, als je het niet snapt, hou je dan gewoon wijselijk stil.
Ten tweede: wijsneuzerigheid in het discussietopic; het roepen dat iets waarschijnlijk gefingeerd is omdat je het zelf nooit gehoord hebt. Voor mij duidelijk een teken van kortzichtigheid en weinig levenservaring.
Ten derde: Het roepen om een ban vanwege een fout geposte reactie; dergelijke nazi-praktijken ben ik niet van gecharmeerd.

Dat je vervolgens er niet tegen kunt dat je kritiek krijgt op je eigen muziekkeuze, en gelijk roept :"verwijder mijn account maar", als iemand je disst, geeft aan dat je waarschijnlijk nog niet volwassen genoeg bent om je op het internet te begeven, beter doe je dit voortaan onder toezicht van een volwassene.

Dit alles is overigens puur mijn mening hoor, als ik je tere zieltje gekwetst heb ben ik daar blij om, tijd dat je wat eelt op je ziel krijgt, de echte wereld is harder dan mijn woordjes op dit forum!

1. Ik was daarna al wijselijk gestopt met zeiken. Hoop dat je dat al door had.
2. Zoals ik al zei, ik beschuldig jou niet man. Ik dacht dat iemand je dat verhaal verteld had, misschien had die persoon een tekort aan stellingen, en ging hij gewoon wat verzinnen. Ik weet dat beide kanten dit doen. Als jij zegt dat je dit uit eerste hand hebt, dan geloof ik je op je woord. Ik dacht al dat ik dat had gezegd.
3. Dat was voor de grap, ik dacht dat je dat door had. Ik heb daar namelijk ook al een keer gepost buiten de geoorloofde tijdstippen. Ik dacht dat je er wel om kon lachen.
3NCrypt3D

Bericht13 nov 2013, 12:30

Geen koffie, wel gezelligheid.
DarknessFood
Beheerder

Bericht13 nov 2013, 12:34

Als je je eigen reactie terugleest valt het je vast op dat er nogal vaak het woordje "dacht" en "hoopte" in voorkomt.
Het is geen wedstrijd, ik geef je alleen aan waarom ik je niet mag. En dat hoeft ook niet, je hoeft niet met iedereen vriendjes te zijn.
Daarnaast vind ik dat je je nogal hoogmoedig opstelt "overall" (zeker voor een knaapje van 16 die eruitziet als 14 :P) geloof me, jouw mening is voor mij totaal niet relevant.
Ik kom op BP om lol te maken, leuke dingen te delen en te ouwehoeren, niet om bevestiging te zoeken van mijn eigen identiteit!
To live is to die!
1337n00b

Snel reageren

Verberg snel reageren
VorigeVolgende

Keer terug naar Slap Geouwehoer