Groen... Oh groene bladen van den spinazie De voedingstoffen in u zijn zo fijn En poepen na u te nuttigen doet heel geen pijn Doch die geur en die kleur, zo groen, Is dat wel rein?
''Sufferin' succotash!'' - Sylvester James Pussycat Sr. ''Mijn vrouw dreigt weleens dat ze alles weg gaat gooien. Maar ze moet niet zeiken.'' - Squall
De nacht omsluit mij, maar ik ben onbevreesd. Ik ben al veel te lang weg geweest. Mijn ogen zijn vochtig, in mijn oren een ruis, Want vanavond, schijt ik eindelijk weer thuis.
Vroeger man, vroeger was alles beter, toen had je nog een goedkope dropveter. Vroeger was het kut, ik woonde in een hut. Nee je woonde in het riool, dat is nog kutter dan een hut, klootviool.
Ik hoor, Een zachte plons in mijn gehoor, Hij valt met een kleine plons (waar je billen nat van worden, jeweethetwel) gevolgd door een kleine bons, in de wc.
Eint
Eerst Zwarte Piet, straks pakken ze ook het Koningslied nog van ons af...
Als bij het invallen van de avond mijn vingers zich roeren en het geluid van vogels sterft zoek ik het vuur
Als de nacht mij in duisternis omhult het maanlicht zilverig weerkaatst in de glazen van mijn bril mijn mond naarstig smeekt om verkoeling ontdop ik haar zachtjes
Willekeurige negers, ze kijken me aan. Bang ben ik, maar ik blijf gewoon staan. Ik koop niks van ze, dus hebben ze pech. Dus ze aarzelden even, en gingen daarna weg.