Zyrill schreef:Broodje gerookte zalm en een zelfgemaakte tonijnsalade.
Baron Bonk schreef:Ik heb altijd zo'n hekel aan knoflook in m'n eten. Alles wat je gebruikt (inclusief je handen) gaan er naar ruiken, je hebt de hele avond een droge bek en je boert consequent een knoflooklucht op. Bah!
Thominator schreef:Don't talk shit about knoflook.
Baron Bonk schreef:Ik heb altijd zo'n hekel aan knoflook in m'n eten. Alles wat je gebruikt (inclusief je handen) gaan er naar ruiken, je hebt de hele avond een droge bek en je boert consequent een knoflooklucht op. Bah!
Kwakvusj schreef:Baron Bonk schreef:Ik heb altijd zo'n hekel aan knoflook in m'n eten. Alles wat je gebruikt (inclusief je handen) gaan er naar ruiken, je hebt de hele avond een droge bek en je boert consequent een knoflooklucht op. Bah!
Ik suggereer een Ban.
Baron Bonk schreef:Vanavond had ik gepeperde kipfilet met champignons, in satésaus, bestrooid met kokosrasp en gecombineerd met gemengde slag met komkommer, augurk en zilveruitjes.
Dr. Oetker schreef:Lahmacun.
Overigens is vlees van origine ook geen basisingrediënt van pizza, want het was oorspronkelijk arme-lui-voedsel. En vlees was (en is) relatief duur. Maar dat terzijde...
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten