Doornroosje schreef:Gisteren mijn Gears of War beurs ingewisseld voor een dames portemonnee... Belachelijk hoe ik zes jaar lang met een Gears of War beurs rondelopen heb..
IK BEN GODVERDOMME EEN VROUW EN IK HEB DE BEURS VAN EEN DERTIENJARIGE JONGEN ASDFGHJKL
Doornroosje schreef:Maar nu wordt geld uitgeven natuurlijk nog leuker (dinsdag 180 uitgegeven, gisteren 35 en vandaag ga ik naar Aachen... Sparen voor een auto wordt zo wel erg moeilijk)
Tis_JahArmy_Bitch schreef:Doornroosje schreef:Maar nu wordt geld uitgeven natuurlijk nog leuker (dinsdag 180 uitgegeven, gisteren 35 en vandaag ga ik naar Aachen... Sparen voor een auto wordt zo wel erg moeilijk)
Watvoor auto zoek je? Ik en mijn vader hebben een autohandel bedrijf, misschien kunnen we een leuk prijsje maken.
Roan schreef:Haatmeneer schreef:Mag ik dat ook onthouden JahArmy?
Nee, want jij kunt niks in nature terugbetalen wat hem interesseert!
Roan schreef:Haatmeneer schreef:Mag ik dat ook onthouden JahArmy?
Nee, want jij kunt niks in nature terugbetalen wat hem interesseert!
Je bent permanent verbannen van dit forum.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met de beheerder.
Deze ban is van toepassing op jouw gebruikersnaam.
Zyrill schreef:Ik plaatste dit forum op [N]Gamer in je eigen gamesite topic. Nu wilde ik weer eens inloggen maar toen kreeg ik dit te zien:Je bent permanent verbannen van dit forum.
Mijn gebruikersnaam was Burp...
De comment is ook verwijdert.
Zyrill schreef:Ik plaatste dit forum op [N]Gamer in je eigen gamesite topic. Nu wilde ik weer eens inloggen maar toen kreeg ik dit te zien:Je bent permanent verbannen van dit forum.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 5 gasten