BolhoedBaard schreef:Nou, ik ben dus totaal door het lint gegaan bij dat verhaal vertellen. Ging gek als een motherfucker. Ik ben blijkbaar emotioneel er veel slechter aan toe dan ik had bedacht...
Was dit een test voor het leraarschap?
De Valk schreef:BolhoedBaard schreef:Nou, ik ben dus totaal door het lint gegaan bij dat verhaal vertellen. Ging gek als een motherfucker. Ik ben blijkbaar emotioneel er veel slechter aan toe dan ik had bedacht...
BolhoedBaard schreef:De Valk schreef:BolhoedBaard schreef:Nou, ik ben dus totaal door het lint gegaan bij dat verhaal vertellen. Ging gek als een motherfucker. Ik ben blijkbaar emotioneel er veel slechter aan toe dan ik had bedacht...
Soort van. Het was om te zien hoe boeiend ik iets kan brengen.
MajestueuzeEenhoorn schreef:Basispakket lijkt me?
Glasvezel is als je niet HD of downloaden wil inderdaad een beetje overkill, maar als je ook nog wat goed wil gamen lijkt gewoon de normale shit het best.
Baron Bonk schreef:Volgens de UPC speedtest heb ik hier nu met het 35 Mbps abo van m'n ouders wireless een download van 29,93 en een upload van 27,71. Bekabeld geeft ie down 33,45 en up 31,69. Stel nou dat ik bij mij thuis voor een 50/5 abo over de kabel zou gaan (en er van uitgaande dat die snelheid vrijwel gehaald wordt), in hoeverre en met wat voor dingen ga ik dit dan waarschijnlijk merken in die lagere uploadsnelheid?
Duc schreef:Goedemiddag.
Lamlul doet z'n autodeur voor m'n snufferd open als ik op m'n fietsje naar huis zit te fietsen. Donder over m'n stuur heen. Mobiel kapot. Ik ben pissig.
Tcp schreef:Ben ik de enige die de afgelopen tijd onder een steen geleefd heeft, en dus niets van de e3 heeft meegekregen?
Baron Bonk schreef:Iemand die me hier nog wat over kan vertellen?
The Vice schreef:Om een reden die ik niet weet is mijn upload snelheid bij torrents altijd 0kb/s
Jongeman schreef:Baron Bonk schreef:Iemand die me hier nog wat over kan vertellen?
Ik denk dat je de lagere upsnelheiD alleen gaat merken als je echt grote bestanden van meerdere GB's op de interwebz gaat plaatsen.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten