Sjenk schreef:3 wieler met chromen velgen en spoilertje, zodat hij nog groter lijkt als hij van zo'n klein ding afstapt of een smart. Maar marco had je vandaag weer fittie op pu live of wa? VERTEL UNS
Nee, voor een ruim twee keer zo zware motor :O
Sjenk schreef:3 wieler met chromen velgen en spoilertje, zodat hij nog groter lijkt als hij van zo'n klein ding afstapt of een smart. Maar marco had je vandaag weer fittie op pu live of wa? VERTEL UNS
Haatmeneer schreef:MajestueuzeEenhoorn schreef:Ik kan me slechtere vrijdagavonden voorstellen.
Opgesloten in een kelder, aan de muur vast geketend en gedwongen pis te drinken?
Johan Cruijff schreef:Als ik gisteren niet snel koffie gehaald had, zat ik nu zonder.
Boomstein schreef:Tussendoor even een screenshotje van (wellicht) het nieuwe forum met enige toepasselijke kleur:
DarknessFood schreef:Ja op zich wel. Maar ik heb al heul veul spellen, zoals je op Steam kan zien. Dan heb ik ook nog games die niet in Steam staan, en consoles en shit...
thebasetone schreef:Wat is er gebeurt met Galileo Galilei?
Eerst stond er 49 leden nieuwste lid Galileo Galilei.
En nu 48 en Klaasjan.
Neyeox schreef:DarknessFood schreef:Ja op zich wel. Maar ik heb al heul veul spellen, zoals je op Steam kan zien. Dan heb ik ook nog games die niet in Steam staan, en consoles en shit...
Ik heb hetzelfde probleem. Moet aan zoveel goede spellen nog beginnen. Ik speel gewoon teveel multiplayer games.
Duc schreef:BTW wie heeft hier de hele Amy's Baking Company-commotie niet meegekregen?
Als dat zo is, kijk dit:
en lach je kapot.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten