Thominator schreef:Gisteravond mijn eerste paper afgemaakt, vandaag knallen om de andere paper er helemaal, of bijna helemaal, uit te knallen! I can do thiiiis
Thominator schreef:Gisteravond mijn eerste paper afgemaakt, vandaag knallen om de andere paper er helemaal, of bijna helemaal, uit te knallen! I can do thiiiis
3NCrypt3D schreef:Gister na een meeloopdag geweest op de Fontys HS Journalistiek in Tilburg. Ik weet nu zeker dat ik daar wil gaan studeren. Daarnaast ga ik binnen een week of 2 verhuizen naar een begeleid wonen groep zodat ik niet over een jaartje zowel op mezelf ga wonen in een andere stad én m'n studie moet gaan regelen. Zeer tof.
Zitten er hier verder nog lekkere mannen die graag CS spelen?
Enzevil schreef:Dat is even geleden.
3NCrypt3D schreef:Gister na een meeloopdag geweest op de Fontys HS Journalistiek in Tilburg. Ik weet nu zeker dat ik daar wil gaan studeren. Daarnaast ga ik binnen een week of 2 verhuizen naar een begeleid wonen groep zodat ik niet over een jaartje zowel op mezelf ga wonen in een andere stad én m'n studie moet gaan regelen. Zeer tof.
Zitten er hier verder nog lekkere mannen die graag CS spelen?
DarknessFood schreef:Hoe is het met jou dan?
Baron Bonk schreef:@Enzevil: net weer een meesterlijk PR gezet in de sportschool. Life's good. Voor het grootste gedeelte tenminste.
Enzevil schreef:Baron Bonk schreef:@Enzevil: net weer een meesterlijk PR gezet in de sportschool. Life's good. Voor het grootste gedeelte tenminste.
Lekker bezig! Het grootste gedeelte is wat telt.
DarknessFood schreef:Die shit ga ik ooit ook spelen. Te druk met Nintend titels en pc games. Eerst Mario 3D World 100% halen, wat een bitch zal zijn.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten