MichaDutch schreef:Woont/studeert er iemand in Delft/Eindhoven/Enschede en is het daar tof ja ofte nee.
Wallie schreef:The Vice schreef:Lekker 11 uur geslapen, in je eigen bed slapen is toch wel beter dan praktisch op de grond slapen met zo'n slaapmat.
Op de Cross sliep ik nog eens niet op een slaapmatje, goed voor de rug...
MichaDutch schreef:Woont/studeert er iemand in Delft/Eindhoven/Enschede en is het daar tof ja ofte nee.
BolhoedBaard schreef:Baron Bonk schreef:BolhoedBaard schreef:Gilze, tussen breda en Tilburg.
Hij Waalwijk, dus daar komen jullie wel uit. Ik zal 'm morgen wel even vragen en dan PM ik je wel.
Dank je, tussenpersoontje.
Baron Bonk schreef:MichaDutch schreef:Woont/studeert er iemand in Delft/Eindhoven/Enschede en is het daar tof ja ofte nee.
Delft
Geen idee. Ik heb me alleen laten vertellen dat het uitgaansgebied nogal verspreid over de stad ligt. Dat en het zijn voornamelijk mannelijke studenten natuurlijk.
Eindhoven
Voor uitgaan heb je het Stratumse End, één lange straat met heel veel cafés. Ik was er eens in het weekend en dan is het suf, want dan komen alle locals. Met studenten op donderdagavond moet het wel ok zijn.
Enschede
Hier heb ik jarenlang gestudeerd. Qua uitgaan kan ik je niet alle ins en outs geven, want dat deed en doe ik niet zo vaak, maar mijn ervaringen (mits je op donderdag gaat, want op zaterdag hetzelfde als in Eindhoven) zijn prima. Daarnaast studeren er dankzij de alfa studies en de nabij gelegen Saxion hogeschool waarvan de studenten ook gebruik maken van de sportfaciliteiten op de campus ook veel meer vrouwen, alhoewel als je zelf een betastudie gaat doen je dan wel af en toe uit je 10 vierkante meter grote bezemhok moet kruipen. Wat me er aan doet denken: je hebt in Enschede ook veel keuzes qua wonen. In de stad, op de campus, of in een 1(,5)-persoons apartement op de campus (niks delen, minder socializing met huisgenoten). Als je echt hopeloos bent of brallende studenten maar achterlijk bosmongooltjes vindt, kan je ook zelfs nog net als ik in het nabij gelegen Hengelo gaan wonen. Daarnaast zijn dankzij de campus de sportfaciliteiten altijd in de buurt, wat relaxt is.
3NCrypt3D schreef:Wallie schreef:The Vice schreef:Lekker 11 uur geslapen, in je eigen bed slapen is toch wel beter dan praktisch op de grond slapen met zo'n slaapmat.
Op de Cross sliep ik nog eens niet op een slaapmatje, goed voor de rug...
Hardcore
Baron Bonk schreef:Als jij mijn dankbaar bent, wat kan je dan precies voor me betekenen?
MichaDutch schreef:
Ik zoek nog steeds een tof muisje, maar ik loop op een (zeer) scherp budget omdat ik ook nog een controller en muismat koop. (=20-30 euro.)
Elke muis heeft ook weer z'n nadeel en z'n voordeel en ik word er compleet gek van.
E: Mijn oude controller van 5+ jaar oud blijkt het opeens nog te doen. Hoezee, al denk ik niet dat hij het lang uithoudt.
The Vice schreef:MichaDutch schreef:
Ik zoek nog steeds een tof muisje, maar ik loop op een (zeer) scherp budget omdat ik ook nog een controller en muismat koop. (=20-30 euro.)
Elke muis heeft ook weer z'n nadeel en z'n voordeel en ik word er compleet gek van.
E: Mijn oude controller van 5+ jaar oud blijkt het opeens nog te doen. Hoezee, al denk ik niet dat hij het lang uithoudt.
Iets meer uitgeven en een Logitech G300 kopen.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten