DarknessFood schreef:Lijkt me ook vet om een keer naartoe te gaan! Ik gun het je man! Ik heb gisteren voor het eerst in mijn leven gekart. Het was raar dat ik geen schilden/bananen kon gooien.
h0bb1t schreef:Nice. Ja ik heb de afgelopen 2 jaar nogal een grote verandering meegemaakt wat studies/vrienden/vriendin betreft dus dan valt shit online posten en bijhouden altijd een beetje achter. Heb eindelijk een propedeuse jaar gehaald voor de verandering en voel me eindelijk weer op mijn gemak.
h0bb1t schreef:Sociaal pedagogische hulpverlening! Is best een pretpakket vergeleken met vorige studies, maar ze laten je wel heel vrij met je eigen dingen doen en de leraren zijn voor de verandering vrij supportive over 'out-of-the-box' ideeën.
DarknessFood schreef:h0bb1t schreef:Sociaal pedagogische hulpverlening! Is best een pretpakket vergeleken met vorige studies, maar ze laten je wel heel vrij met je eigen dingen doen en de leraren zijn voor de verandering vrij supportive over 'out-of-the-box' ideeën.
Best wel uniek gezien je van game-design komt. Wel voldoening!
Baron Bonk schreef:Over goed gaan gesproken: zaterdag bij een gewichthef"wedstrijd" even een PR gepakt op zowel de snatch als de clean & jerk met resp. 94 en 110 kg. Goed op weg om in december de limiet voor het NK te gaan tillen.
h0bb1t schreef:DarknessFood schreef:h0bb1t schreef:Sociaal pedagogische hulpverlening! Is best een pretpakket vergeleken met vorige studies, maar ze laten je wel heel vrij met je eigen dingen doen en de leraren zijn voor de verandering vrij supportive over 'out-of-the-box' ideeën.
Best wel uniek gezien je van game-design komt. Wel voldoening!
Ja, na game design zat ik behoorlijk mijn weg te zoeken. Maar ik heb het idee dat ik dat de komende 50 jaar nog zal hebben.
h0bb1t schreef:Baron Bonk schreef:Over goed gaan gesproken: zaterdag bij een gewichthef"wedstrijd" even een PR gepakt op zowel de snatch als de clean & jerk met resp. 94 en 110 kg. Goed op weg om in december de limiet voor het NK te gaan tillen.
Het Noord-Korea. Toch?!
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten