Noatak schreef:Wat ironisch is, want mijn avatar en signature zijn geen GIFs, in tegenstelling tot... Juist.
Noatak schreef:Wat ironisch is, want mijn avatar en signature zijn geen GIFs, in tegenstelling tot... Juist.
Kwakvusj schreef:MichaDutch schreef:Nieuw forum, nieuw leven. Beetje rustig aan doen makkers.
Ja dit. Jij was ook niet bepaald geliefd op Pu.nl, Crypt.
MajestueuzeEenhoorn schreef:Ik ben aan het leren voor een tentamen waarvoor ik een 4,3 mag halen.
#juststrangetestweightthings
Nee serieus, de easypeasy practica tellen voor meer mee dan het eerste deeltentamen! Like what.
Sjenk schreef:MajestueuzeEenhoorn schreef:Ik ben aan het leren voor een tentamen waarvoor ik een 4,3 mag halen.
#juststrangetestweightthings
Nee serieus, de easypeasy practica tellen voor meer mee dan het eerste deeltentamen! Like what.
Omdat uitvoering belangrijker is dan theorie uit je hoofd weten.
Duc schreef:Databases zeker?
En bij veel tweedejaarsvakken heb je dat de praktijk meer meetelt dan de theorie. UE, waar ik nu voor zit te leren, heeft dit ook.
Tevens, vandaag heb ik een USB-geluidskaart binnengekregen voor mijn tweedehands 5.1-set, zodat ik geen keuze meer hoef te maken tussen front, rear en center/subwoofer.
Het geluid is nu zo glorieus... I might cry.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten