MichaDutch schreef:Ik werd gek van de Sonic en ben even geswitched naar Thief. (Die nu te preorderen is op Steam!)
Boomstein schreef:Zo, de nieuwe PC is zo snel als 'ie gaat worden. Wellicht kan ik nu zowaar zo'n mythisch voorwerp - het "Computerspel" - spelen.
Boomstein schreef:Zo, de nieuwe PC is zo snel als 'ie gaat worden. Wellicht kan ik nu zowaar zo'n mythisch voorwerp - het "Computerspel" - spelen.
Guitarherozero schreef:MichaDutch schreef:Ik werd gek van de Sonic en ben even geswitched naar Thief. (Die nu te preorderen is op Steam!)
Ik kijk op zich wel uit naar Thief maar hoop dat het meer als deel 1/2 wordt dan deel 3, maar als ik filmpjes zie waarin je guards niet-stealth kan killen word ik niet vrolijk.
3NCrypt3D schreef:Also, ik ga vandaag naar Eben-Emael. Het is een fort uit WO2, en het grootste fort in België, al zegt dat natuurlijk niet zoveel
Dr.vikingking schreef:3NCrypt3D schreef:Also, ik ga vandaag naar Eben-Emael. Het is een fort uit WO2, en het grootste fort in België, al zegt dat natuurlijk niet zoveel
Dat fort was in anderhalve dag veroverd door de Duitsers.
MichaDutch schreef:Ik werd gek van de Sonic en ben even geswitched naar Thief. (Die nu te preorderen is op Steam!)
MajestueuzeEenhoorn schreef:Bitch please, we hielden het 5 dagen uit. #swag #militairegrootmacht
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten