Duc schreef:Zeg Mathijs, al geconverteerd naar het Stickyisme?
Haatmeneer schreef:Waarom kijk je die ellende überhaupt?
Guitarherozero schreef:Alan Wake is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet. Maarja nu ga ik naar tillietown latert.
Tcp schreef:Als het Pu forum een gebouw was zou ik het eerst doorzeven met kogels en daarna in de fik zetten.
MajestueuzeEenhoorn schreef:Duc schreef:Zeg Mathijs, al geconverteerd naar het Stickyisme?
Allang. Je zag me daar vandaag toch nog..?
Zit alleen niet bij een bestuur ofzo, wil het eerst nog eventjes bezien.
Duc schreef:MajestueuzeEenhoorn schreef:Duc schreef:Zeg Mathijs, al geconverteerd naar het Stickyisme?
Allang. Je zag me daar vandaag toch nog..?
Zit alleen niet bij een bestuur ofzo, wil het eerst nog eventjes bezien.
Met het Stickyisme bedoel ik het afzweren van A-Es, hihi (FYI daarom ben ik géén Stickyist; zit nog bij één van hun commissies). En bij het bestuur hoef je voorlopig nog niet ^^ Commissies moet je gewoon even de kat uit de boom kijken, misschien kan je ergens halverwege het jaar nog bij.
Haatmeneer schreef:Wat is het toch fijn überhaupt niet te hoeven werken
DarknessFood schreef:Haatmeneer schreef:Wat is het toch fijn überhaupt niet te hoeven werken
Hey, ik heb een sollicitatiegesprek over een uur, DUS DOE NIET ZO TEGEN MIJ!!!
BolhoedBaard schreef:DarknessFood schreef:Haatmeneer schreef:Wat is het toch fijn überhaupt niet te hoeven werken
Hey, ik heb een sollicitatiegesprek over een uur, DUS DOE NIET ZO TEGEN MIJ!!!
Welke baan?
In ander nieuws: Net naar een begrafenis geweest. Weer mijn plicht gedaan tegenover mijn beste vriend, dus ik heb weer positieve karma.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten