waarom doe ik dit ik weet dat ik er niet tegen kan ;_;
Haatmeneer schreef:Bam! Eindelijk eens gezegd wat ik al een tijdje wou zeggen maar er niet van kwam. Voel me toch redelijk opgelucht moet ik zeggen!
Haatmeneer schreef:Bam! Eindelijk eens gezegd wat ik al een tijdje wou zeggen maar er niet van kwam. Voel me toch redelijk opgelucht moet ik zeggen!
DarknessFood schreef:Haatmeneer schreef:Bam! Eindelijk eens gezegd wat ik al een tijdje wou zeggen maar er niet van kwam. Voel me toch redelijk opgelucht moet ik zeggen!
Zoals? Of te persoonlijk?
Barrydefruitvlieg schreef:Geloof me mannen, mocht je tsingtao bier tegenkomen ergens: meenemen die handel. Superlekker licht en fris biertje.
Moon Keith Moon schreef:Barrydefruitvlieg schreef:Geloof me mannen, mocht je Tsingtao bier tegenkomen ergens: meenemen die handel. Superlekker licht en fris biertje.
Waar moet je dat uberhaupt tegen komen dan?
Barrydefruitvlieg schreef:Moon Keith Moon schreef:Barrydefruitvlieg schreef:Geloof me mannen, mocht je tsingtao bier tegenkomen ergens: meenemen die handel. Superlekker licht en fris biertje.
Waar moet je dat uberhaupt tegen komen dan?
Geen flauw idee. Het een of andere wokrestaurant genaamd Senso in Vianen schonk het. Vergeten te vragen waar die lui het vandaan trokken. Ik heb een beetje lopen zoeken, en het schijnt gewoon bij de Makro verkocht te worden.
Barrydefruitvlieg schreef:Geloof me mannen, mocht je tsingtao bier tegenkomen ergens: meenemen die handel. Superlekker licht en fris biertje.
Boomstein schreef:Barrydefruitvlieg schreef:Geloof me mannen, mocht je tsingtao bier tegenkomen ergens: meenemen die handel. Superlekker licht en fris biertje.
Ik sluit me hier volledig bij aan. Echter jammer van het hoofdlettergebrek.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten