BPSG #36 Het leven is een feest

Gooi hier alles in wat niet in andere fora thuishoort!

Bericht22 jul 2014, 18:33

Noatak schreef:
MichaDutch schreef:Deze jongen bevindt zich in Oost-Schotland, en het is best mooi hier.

Deze jongen maakt mij zeer jaloers.

Edinburgh? Dat kasteel is een indrukwekkende vertoning van laat-middeleeuwse architectuur en een fortificatie dat op een oude vulkaan is gebouwd!

Iets daarboven nog. Aberdeen, Inverness, daarzo. Tweede keer in Schotland voor mij, eerst westlust, nu oost. West is ten zeerste aan te raden.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
MichaDutch

Bericht22 jul 2014, 19:47

MichaDutch schreef:Ik roep bij deze "feminazi" uit tot het woord van 2014.

Ik ben eigenlijk geen enorme fan van het woord.

Het is meer omdat 'feminist' iedereen is die vindt dat mannen en vrouwen gelijk zijn, en een 'radicaal feminist' er iets meer om strijdt. Meningen over het nut van de laatsten zijn verdeeld.

Een feminazi daarentegen... Laat ik zeggen dat ik het woord alleen gebruik omdat "compleet geschifte, waanidee volgende, anti-productieve, haatdragende, pro-geslachtssegregatie nepfeminist" een beetje lang is.
Afbeelding
MajestueuzeEenhoorn

Woonplaats: In de dromen van duizenden kleine meisjes en ouwe engerds die alleen sterven.

Bericht22 jul 2014, 20:07

Al die Slavische volkeren in het oosten hebben volgens mij gewoon dezelfde kapper en stylist.

Nou zat ik trouwens net BBC News te kijken en het ging over graffiti in concentratiekamp Auschwitz; er zijn dus Holocaust overlevenden die opkomen voor het voormalige concentratiekamp, waar zij tevens in de meest onmenselijke omstandigheden hebben moeten lijden, en veroordelen mensen die het vandaliseren met graffiti.

Nou snap ik dat Auschwitz hedendaags, samen met andere kampen, als martelaar staat voor één van de grootste onmenselijke wandaden in de geschiedenis van de mensheid, maar is het niet een beetje ironisch als voormalige gevangenen opkomen voor het kamp wanneer mensen het vandaliseren met de gedachte ''dit was een onmenselijke wandaad en dit mag nooit meer gebeuren''?
Gam ze ja'avor
Noatak

Bericht22 jul 2014, 20:46

Warm.
You need a justification penis, up your ass...
DarknessFood
Beheerder

Bericht22 jul 2014, 20:49

Net een uurtje gewandeld, heerlijk met dit weer.
Thominator

Bericht22 jul 2014, 20:57

Noatak schreef:Al die Slavische volkeren in het oosten hebben volgens mij gewoon dezelfde kapper en stylist.

Nou zat ik trouwens net BBC News te kijken en het ging over graffiti in concentratiekamp Auschwitz; er zijn dus Holocaust overlevenden die opkomen voor het voormalige concentratiekamp, waar zij tevens in de meest onmenselijke omstandigheden hebben moeten lijden, en veroordelen mensen die het vandaliseren met graffiti.

Nou snap ik dat Auschwitz hedendaags, samen met andere kampen, als martelaar staat voor één van de grootste onmenselijke wandaden in de geschiedenis van de mensheid, maar is het niet een beetje ironisch als voormalige gevangenen opkomen voor het kamp wanneer mensen het vandaliseren met de gedachte ''dit was een onmenselijke wandaad en dit mag nooit meer gebeuren''?

Doet me denken aan 2 dagen geleden, toen ik een nieuwsbericht las over een meisje dat een selfie op Twitter gooide waarbij ze breed lachend in Auschwitz stond.
En dat gaat ze vervolgens nog verdedigen op Twitter ook, wanneer mensen haar erop aanspreken en haar vragen wat ze er nou mee wilde bereiken.
Soms begrijp ik mensen echt niet.
Ofzoiets.
Duc

Bericht22 jul 2014, 21:17

Zo 2de dag werken er weer op zitten
I'm on a ship. If you dont know. Well now you know.

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Sjenk

Bericht22 jul 2014, 22:01

Waarom hebben we een nieuwe versie van Skype? En waarom is het zo lepra om jezelf in te loggen?
DarknessFood
Beheerder

Bericht22 jul 2014, 22:10

>skype updaten

Niet doen.
Overigens 16 LP's gekocht voor 13 ballen.
Een single van Elvis, waarden van 56, met hoesje, helaas heb ik geen hoesje. Toch nog zo'n 10 euro waard.
Wallie

Bericht22 jul 2014, 23:22

You're dead!
Afbeelding
Kwakvusj

Bericht23 jul 2014, 09:07

Nee hoor, ik ben nog springlevend!
En een goedemorgen!
Ofzoiets.
Duc

Bericht23 jul 2014, 09:15

Shaggie time!
DarknessFood
Beheerder

Bericht23 jul 2014, 09:28

Duc schreef:
Noatak schreef:Al die Slavische volkeren in het oosten hebben volgens mij gewoon dezelfde kapper en stylist.

Doet me denken aan 2 dagen geleden, toen ik een nieuwsbericht las over een meisje dat een selfie op Twitter gooide waarbij ze breed lachend in Auschwitz stond.
En dat gaat ze vervolgens nog verdedigen op Twitter ook, wanneer mensen haar erop aanspreken en haar vragen wat ze er nou mee wilde bereiken.
Soms begrijp ik mensen echt niet.

Ik doe mee! Het is een plek waar ze familie en vrienden zijn verloren en zelf ook praktisch zijn overleden.

Dat vergeet je niet, en ik denk niet eens dat je dat wil vergeten. Beetje naar als een of andere malloot zomaar "hitler sux dix" op de muur kalkt, precies waarvoor ze je neefje hebben neergeschoten omdat 'ie een extra sneetje brood vroeg.

Ik denk dat dat ongeveer het idee erachter is.
Afbeelding
MajestueuzeEenhoorn

Woonplaats: In de dromen van duizenden kleine meisjes en ouwe engerds die alleen sterven.

Bericht23 jul 2014, 10:16

#HitlerDidNothingWrong
Wallie

Bericht23 jul 2014, 10:20

Leuk dit soort gesprekken, maar maar maak maar ff een discussie aan. Dit topic is voor slap gelul.
DarknessFood
Beheerder

Bericht23 jul 2014, 10:39

Heb gisteren van mijn ouders te horen gekregen dat ik een laptop krijg. Best wel awesome.
Lief klein konijntje
The Vice

Bericht23 jul 2014, 13:10

Vind het wel amusant dat je gewoon een vliegtuig van de Koninklijke Luchtmacht op Flightradar kan volgen.

Nou kan dat misschien omdat het het vliegtuig is met de slachtoffers aan boord, maar toch is het wel frappant dat je gewoon een militair vliegtuig kan volgen.

http://www.flightradar24.com/NAF22/3e27566
Gam ze ja'avor
Noatak

Bericht23 jul 2014, 13:42

'Ja amusant man, een vliegtuig met lijken volgen...
To live is to die!
1337n00b

Bericht23 jul 2014, 14:36

Een vliegtuig met onschuldige slachtoffers, die simpelweg op vakantie gingen, van een conflict waar ze niets mee te maken hadden.*

Een beetje respect mag ook wel.
Gam ze ja'avor
Noatak

Bericht23 jul 2014, 15:14

Pardon? Jij noemt het amusant.. pannekoek!
To live is to die!
1337n00b

Bericht23 jul 2014, 15:18

Aha, je hebt gelijk ja. Excuus.

Ik bedoelde amusant in een sarcastische zin, maar goed; miscommunicatie.
Gam ze ja'avor
Noatak

Bericht23 jul 2014, 15:23

Aanvaard. Ik ken zelf niemand van de slachtoffers of nabestaanden, maar hoe heftig moet het wel niet voelen voor hen. Leuk even op vakantie, nooit meer thuiskomen. Ben er een beetje stil van.
To live is to die!
1337n00b

Bericht23 jul 2014, 16:23

Vreselijk triest inderdaad. Laffe daad, met rampzalige gevolgen voor vele mensen.
DarknessFood
Beheerder

Bericht23 jul 2014, 16:39

Nou zeggen ze steeds dat ze (separatisten) dat vliegtuig niet hebben kunnen neerhalen, omdat ze de ''Surface to Air Missiles'' (of BUK systeem) er niet voor hebben, maar ondertussen zijn er vandaag ook weer 2 Oekraïnese straaljagers neergehaald niet ver van de crashsite met hetzelfde systeem waarschijnlijk.
Gam ze ja'avor
Noatak

Bericht23 jul 2014, 17:14

Kan het intelligentie niveau wat verlaagd worden svp ik snap dat politieke gedoe niet <3

Vandaag wilde dolfijnen gezien, enorme rotsformaties, witte zandstranden en o ja ook nog een visarend die een zalm/forel uit het water viste + veel meer.

Tof.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
MichaDutch

Snel reageren

Verberg snel reageren
VorigeVolgende

Keer terug naar Slap Geouwehoer