BPSG #24 Een MBO student is ook een student.

Gooi hier alles in wat niet in andere fora thuishoort!

Bericht16 dec 2013, 17:37

Ik heb geen toetsenbord. Ik kijk gewoon heel boos.
You need a justification penis, up your ass...
DarknessFood
Beheerder

Bericht16 dec 2013, 17:52

Vandaag weer teruggekomen uit Barcelona. Zeer tof weekend gehad. Alleen jammer dat mijn telefoon is gestolen.
Zoals het potje thuis poept, poept het nergens.
Afbeelding
Neyeox

Bericht16 dec 2013, 17:57

Neyeox schreef:Vandaag weer teruggekomen uit Barcelona. Zeer tof weekend gehad. Alleen jammer dat mijn telefoon is gestolen.

Één van de steden waar ik heul graag naartoe wil. Ik ben een groot fan van Gaudí en zijn bouwwerken. Is het erg druk, of valt het mee? (Met het oog op een weekje weg in de meivakantie ^.^)
En ik heb gehoord dat daar enorm veel zakkenrollers zijn, en nog goede ook! Zie hier een deel van een programma; Scam City.

Net als Berlijn, lijkt mij ook een mooie stad. En ik wil nog een keer naar Oslo, ik ben daar één keer eerder geweest (voor 1,5 uur, wachtend op de ferry naar Kiel, Duitsland op vakantie naar Zweden), en het was nar mijn idee erg 'open' en erg netjes.

Het was toen een paar dagen na dat Breivik gebeuren, de hele stad lag vol met rozen, en bij de kerk letterlijk honderden kaarzen, foto's en brieven. Aan de ene kant verschrikkelijk, aan de andere kant erg mooi.
Ik eis een vakantie foto topic.
Laatst bijgewerkt door MichaDutch op 16 dec 2013, 18:03, in totaal 1 keer bewerkt.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
MichaDutch

Bericht16 dec 2013, 18:01

He Wallie je moet eens Old Apparatus checken vind jij denk ik wel vet.
Guitarherozero

Bericht16 dec 2013, 18:06

Neyeox schreef:Vandaag weer teruggekomen uit Barcelona. Zeer tof weekend gehad. Alleen jammer dat mijn telefoon is gestolen.

Ai, kut man! Wel een hartelijke welkom terug!
DarknessFood
Beheerder

Bericht16 dec 2013, 18:12

Een homofiele jongen plaatste een bericht op facebook over jongens die hem verrot scholden op het station over zijn geaardheid (hij loopt er niet heel flamboyant bij to be honest) en de reacties er onder luiden "Flikkers" "Joden" "Kut buitenlanders" . Oh de ironie.
PU-Forum en Ronde Tafel veteraan.
Afbeelding
h0bb1t
Moderator

Woonplaats: Limburg, Nederland, Europa, De Aarde, Sol, De Melkweg, Het Universum.

Bericht16 dec 2013, 18:31

Gaycism!
To live is to die!
1337n00b

Bericht16 dec 2013, 18:48

Leuk. Hypocriet...
Afbeelding
MajestueuzeEenhoorn

Woonplaats: In de dromen van duizenden kleine meisjes en ouwe engerds die alleen sterven.

Bericht16 dec 2013, 19:18

Volgende week zaterdag ga ik naar The Desolation of Smaug. Ik twijfel nog even of ik nog een poging ga wagen het boek weer te lezen voor die tijd. Gisteren wel weer even deel 1 (extended edition) gekeken.

Trouwens: Wetenschappelijk onderzoek naar de gezondheid van karakters in The Hobbit.

Met betrekking tot de derde film denk ik trouwens dat
het einde fucking episch gaat zijn met de Slag van de Vijf Legers. Was dat niet de grootste slag ooit in Midden-Aarde (in ieder geval tot dan toe), niet eens overtroffen door de slag op Pellennor Fields? Daarnaast hoop ik in de onvermijdelijke reeks 'eindes' zoals we die ook in LOTR ROTK zagen Balin in Moria in volle glorie te zien
''Sufferin' succotash!'' - Sylvester James Pussycat Sr.
''Mijn vrouw dreigt weleens dat ze alles weg gaat gooien. Maar ze moet niet zeiken.'' - Squall
Baron Bonk

Bericht16 dec 2013, 19:58

DarknessFood schreef:

Ai, kut man! Wel een hartelijke welkom terug!

Thanks!

@Micha,

Het is nu ongeveer de rustigste periode in Barcelona. Mijn vader is er een keer in de zomer geweest, dat is zeker niet aan te raden, je staat dan zo een uurtje of 2/3 in de rij om in de Sagrada Familia te mogen.
Zoals het potje thuis poept, poept het nergens.
Afbeelding
Neyeox

Bericht16 dec 2013, 20:32

DayZ alpha is uit. Onmisbaar denk ik zo.
PU-Forum en Ronde Tafel veteraan.
Afbeelding
h0bb1t
Moderator

Woonplaats: Limburg, Nederland, Europa, De Aarde, Sol, De Melkweg, Het Universum.

Bericht16 dec 2013, 21:39

Dan sluit je een zorgverzekering af bij Univé, die op vijf minuten fietsen van m'n huis een kantoortje hebben staan, gewoon hier in het dorp, en dan wordt je "om het u makkelijk te maken" ingeschreven bij Univé Rivierenland, met kantoren in Dordrecht, Gorinchem, Werkendam, Sliedrecht, Geldermalsen... Allemaal plaatsen die minimaal 60 km rijden zijn met de auto... :| De logica ontgaat mij hier even...
''Mijn vrouw dreigt weleens dat ze alles weg gaat gooien. Maar ze moet niet zeiken.'' - Squall
Baron Bonk

Bericht16 dec 2013, 21:50

Ze zochten gewoon een kont om te naaien.

Maar even serieus: ambtenaren kunnen niet logisch denken, het zijn systeem hoeren.
De Valk

Bericht16 dec 2013, 22:10

Baron Bonk schreef:Dan sluit je een zorgverzekering af bij Univé, die op vijf minuten fietsen van m'n huis een kantoortje hebben staan, gewoon hier in het dorp, en dan wordt je "om het u makkelijk te maken" ingeschreven bij Univé Rivierenland, met kantoren in Dordrecht, Gorinchem, Werkendam, Sliedrecht, Geldermalsen... Allemaal plaatsen die minimaal 60 km rijden zijn met de auto... :| De logica ontgaat mij hier even...

Al een e-mail gestuurd? Vaak zijn dit soort zaken over-geautomatiseerd en kun je met een mail nog wel iets regelen.
Yannie

Bericht16 dec 2013, 22:12

Weten jullie nog een tof racespelletje?
MichaDutch

Bericht16 dec 2013, 22:13

a2 racer.
I'm on a ship. If you dont know. Well now you know.

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Sjenk

Bericht16 dec 2013, 22:19

Carmageddon.
Wallie

Bericht16 dec 2013, 22:27

Roadfighter

To live is to die!
1337n00b

Bericht17 dec 2013, 00:01

Guitarherozero schreef:He Wallie je moet eens Old Apparatus checken vind jij denk ik wel vet.

Aight doe ik.
Wallie

Bericht17 dec 2013, 00:45

Baron Bonk schreef:Volgende week zaterdag ga ik naar The Desolation of Smaug. Ik twijfel nog even of ik nog een poging ga wagen het boek weer te lezen voor die tijd. Gisteren wel weer even deel 1 (extended edition) gekeken.

Trouwens: Wetenschappelijk onderzoek naar de gezondheid van karakters in The Hobbit.

Met betrekking tot de derde film denk ik trouwens dat
het einde fucking episch gaat zijn met de Slag van de Vijf Legers. Was dat niet de grootste slag ooit in Midden-Aarde (in ieder geval tot dan toe), niet eens overtroffen door de slag op Pellennor Fields? Daarnaast hoop ik in de onvermijdelijke reeks 'eindes' zoals we die ook in LOTR ROTK zagen Balin in Moria in volle glorie te zien

Ik verheug me heel erg op The Battle of the Five Armies, en om Balin in Moria te zien zou inderdaad een erg vette toevoeging zijn.
Thominator

Bericht17 dec 2013, 09:57

Andere virusscanner erop!
DarknessFood
Beheerder

Bericht17 dec 2013, 12:43

Ik heb de laatste tijd niks meer vernomen van Uhurus op Pu.nl, hij was tot kort geleden nog actief met een paar verhalen en discussies over next gen, ik mis hem.
I'M BACK!!!
DuistereBanaan

Bericht17 dec 2013, 13:18

Ik klink nog steeds als een stervende hond zodra ik probeer te praten, de griep heeft mij in zijn greep jonguns.
Absolute freedom is no better than chaos
Haatmeneer

Bericht17 dec 2013, 14:18

Thominator schreef:
Ik verheug me heel erg op The Battle of the Five Armies, en om Balin in Moria te zien zou inderdaad een erg vette toevoeging zijn.

Het zou met ook niet verbazen als een dergelijke toevoeging pas in de extended cut zit. Het lijkt met zo vet om Moria te zien zoals Gimli er over praat in Fellowship of the Ring en niet die verrotte tombe zoals ze het vervolgens aantreffen.
Baron Bonk

Bericht17 dec 2013, 14:28

Mochten jullie je overigens afvragen wat ik hier overdag doe, ik werk deze middag thuis. Het was onzinnig om vanuit de opdrachtgever naar kantoor te gaan, want dan kon ik een keer koffie halen, zuchten, naar de wc gaan en daarna weer naar huis.
Baron Bonk

Snel reageren

Verberg snel reageren
VorigeVolgende

Keer terug naar Slap Geouwehoer