Neyeox schreef:Vandaag weer teruggekomen uit Barcelona. Zeer tof weekend gehad. Alleen jammer dat mijn telefoon is gestolen.
Neyeox schreef:Vandaag weer teruggekomen uit Barcelona. Zeer tof weekend gehad. Alleen jammer dat mijn telefoon is gestolen.
DarknessFood schreef:Neyeox schreef:Vandaag weer teruggekomen uit Barcelona. Zeer tof weekend gehad. Alleen jammer dat mijn telefoon is gestolen.
Ai, kut man! Wel een hartelijke welkom terug!
Baron Bonk schreef:Dan sluit je een zorgverzekering af bij Univé, die op vijf minuten fietsen van m'n huis een kantoortje hebben staan, gewoon hier in het dorp, en dan wordt je "om het u makkelijk te maken" ingeschreven bij Univé Rivierenland, met kantoren in Dordrecht, Gorinchem, Werkendam, Sliedrecht, Geldermalsen... Allemaal plaatsen die minimaal 60 km rijden zijn met de auto... De logica ontgaat mij hier even...
Baron Bonk schreef:Volgende week zaterdag ga ik naar The Desolation of Smaug. Ik twijfel nog even of ik nog een poging ga wagen het boek weer te lezen voor die tijd. Gisteren wel weer even deel 1 (extended edition) gekeken.
Trouwens: Wetenschappelijk onderzoek naar de gezondheid van karakters in The Hobbit.
Met betrekking tot de derde film denk ik trouwens dat
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten