BPSG #36 Het leven is een feest

Gooi hier alles in wat niet in andere fora thuishoort!

Bericht21 jul 2014, 14:03

Duc schreef:Prima hoor. Ik zat me al de hele tijd af te vragen waarom m'n laptop zo sloom was. Blijkt het dat een van de RAM-cores er niet goed in zat, waardoor hij maar met de helft (2gig ipv 4gig) draaide. Derp-momentje van de week, maar nu draait hij weer fantastisch!

Haha, ja dat is goed fout inderdaad. Gelukkig ben je hier zelf achter gekomen en heb je het zelf kunnen oplossen.
Ik ken genoeg mensen die iets los hadden zitten, niet wisten hoe ze het zelf moesten oplossen,
naar de dichtstbijzijnde PC winkel reden en vervolgens weer lekker getild werden.
P_dW

Bericht21 jul 2014, 16:18

De hufters.
You need a justification penis, up your ass...
DarknessFood
Beheerder

Bericht21 jul 2014, 17:18

Jeuj, regen.
Lief klein konijntje
The Vice

Bericht21 jul 2014, 17:35

Hoef ik me tenminste niet te douchen als ik thuis ben
3NCrypt3D

Bericht21 jul 2014, 17:48

Sjongejonge. Alsof die warmte alleen niet genoeg is, moet ik het sinds zaterdagavond ook nog stellen met een disfunctionele mechanische ventilatie in huis. Disfunctioneel in de zin van "maakt het geluid van een aggregraat" (wel iets minder hard) en dat hoor je OVERAL dankzij de ventilatiekanalen. Dus, 's nachts uit... ('s morgens wakker worden in een muf huis), overdag uit (want ik wil niet thuiskomen en dat ding gesmolten in de kast zien hangen, maar nu wordt ik verwelkomd door de STANK van de 'kookkunsten' van de Joegoslavische overburen) en 's avonds als ik thuis ben knettergek worden van die teringherrie... Plus dat dat stomme ding de enige ventilatie is voor de keuken en alle sanitaire ruimten, omdat die verder geen ramen hebben...
''Sufferin' succotash!'' - Sylvester James Pussycat Sr.
''Mijn vrouw dreigt weleens dat ze alles weg gaat gooien. Maar ze moet niet zeiken.'' - Squall
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Baron Bonk

Bericht21 jul 2014, 18:48

Verdomme, hier in de buurt de hele dag letterlijk ALLES gesloten, van winkels tot frietzaken. Verdomme gezond moeten eten, ik weet niet wat me overkomt. En je kan niks leuks doen, want ook DAT is allemaal dicht. Dan maar wat gezwommen in het meer vlakbij, toch nog wat gedaan. Boos :(

Edit: NU BLIJKT GODVERDOMME OOK HET PLAATSELIJKE CAFE DICHT TE ZIJN, JEZUS CHRISTUS WAT MOET IK NU DOEN, ME ALLEEN BEZATTEN?
Je zou toch maar melaats zijn
BolhoedBaard

Bericht21 jul 2014, 20:14

Waarom is alles dicht?
Lief klein konijntje
The Vice

Bericht21 jul 2014, 20:16

Mijn pijn van de dag overkwam me net. Zit Megaman 10 te spelen, en dat ging boven verwachting (Wily's Castle). Zat in het derde level, en daar zo'n teringbaas die best eenvoudig kan zijn, ware het niet dat dit mijn eerste keer is en het patroon niet ken. Nog 2 levens te gaan. Laatste leven, en ik kill dat teringtyfus ding, maar ik ben ook dood... This is ass...
You need a justification penis, up your ass...
DarknessFood
Beheerder

Bericht21 jul 2014, 20:22

Deze jongen bevindt zich in Oost-Schotland, en het is best mooi hier.
MichaDutch

Bericht21 jul 2014, 20:41

Ga dan van het forum af en geniet van je vakantie.
Lief klein konijntje
The Vice

Bericht21 jul 2014, 22:03

Guitarherozero schreef:
1337n00b schreef:Zo, ik ben er weer een beetje! Welcome to the village was geweldig! Slackers speelden een super setje, Daniel Norgren was awesome, The Miseries was bijzonder oldskool, heerlijk eten, schitterend weer, illegale substanties, laatste live-act was De Staat, waar ik aanvankelijk niet veel van verwachtte, maar echt van genoten heb! Volgend jaar gaan we een heel weekeind!

Best een coole line-up zie ik zo.

Het was awesome! Mooi evenement, leuke mensen, echt te gek!
To live is to die!
1337n00b

Bericht21 jul 2014, 23:05

MichaDutch schreef:Deze jongen bevindt zich in Oost-Schotland, en het is best mooi hier.

Deze jongen maakt mij zeer jaloers.

Edinburgh? Dat kasteel is een indrukwekkende vertoning van laat-middeleeuwse architectuur en een fortificatie dat op een oude vulkaan is gebouwd!
Gam ze ja'avor
Noatak

Bericht22 jul 2014, 00:05

Er is wel meer te doen in het oosten van Schotland dan het checken van die(!) fortificatie. Geniet ervan Micha
Raúl

Bericht22 jul 2014, 07:51

Ik ben ook maar een leek in dit soort dingen, maar kan iemand mij vertellen waarom Thor tegenwoordig als vrouw door het leven gaat?
Raúl

Bericht22 jul 2014, 08:28

Ik gok om geld of om feminazi's.
Lief klein konijntje
The Vice

Bericht22 jul 2014, 09:01

https://en.wikipedia.org/wiki/Thor_Girl

Ja en Captain America als een zwarte kerel toch?
Tegenwoordig als je een witte man bent en hetero is ben je te goed voor deze wereld en moet je steeds bukken voor die kut feministen.
Kansloze flikkers, stuk voor stuk. Zelfde geldt voor al die game studio's die geforceerd een vrouwelijke of weet ik wat voor een gender personage er in proppen in het geval feministen weer gaan janken, die zelf geen fuck geven om gamen. En in plaats van dat ze hun eigen kutgames/films/comics maken moeten ze maar janken zodat anderen hun werk doen.

En dit:
Marvel wil met de nieuwe reeks meer vrouwelijke lezers lokken. "Superhelden zijn geen exclusief mannelijke personages", aldus Marvel.

Dan maak een nieuwe godin die een beetje geïnspireerd is op Thor in plaats van het hele character te vervangen en het alleen een ander geslacht te geven. Wat ze nu doen voegt totaal niets toe.
Wallie

Bericht22 jul 2014, 09:21

Je kan een fucking "echte" god geen ander geslacht geven. Als ze echt een vrouwelijke Noorse god willen hebben kunnen ze gewoon bijvoorbeeld Freya pakken, is niet moeilijk.
Lief klein konijntje
The Vice

Bericht22 jul 2014, 10:07

Imo, marvel mag doen waar ze zin in hebben met dat character. De achtergrond en zo klopt natuurlijk van geen meter meer, maar er zijn flink wat alternatieve universums binnen Marvel waarin ze meer hebben gerotzooid met characters. Wat ik ervan heb gelezen, willen ze er voor zorgen dat er meer memorabele, vrouwelijke, bekende superhelden voorkomen, en Thor is natuurlijk daar een betere manier voor marketingwise dan een compleet nieuw personage neer te zetten, waarmee de lezers nog geen band hebben of wat dan ook. Marketingwise een slimme zet, logicawise zeer slecht. Ben benieuwd hoe het uit gaat pakken.
BolhoedBaard

Bericht22 jul 2014, 10:45

Ja ik ben niet enorm bekend met de verhaallijn etc. maar waarom zou je dan inderdaad niet een vrouwelijke godin pakken? Freya en Hel zijn 'sterke vrouwen', dit is gewoon raar.
Raúl

Bericht22 jul 2014, 11:24

Omdat meeliften op naamsbekendheid. Maar de mannelijke Thor is in feite dus foetsie? Jezus wat dom. Maak er een nieuw personage van en verzin hiervoor een heel nieuwe lore. Dan verlies je maar in het begin wat lezers. Dit voelt idd te geforceerd (en ik sta op PU bekend als halve feminist).
Ofzoiets.
Duc

Bericht22 jul 2014, 11:50

Duc schreef:Omdat meeliften op naamsbekendheid. Maar de mannelijke Thor is in feite dus foetsie? Jezus wat dom. Maak er een nieuw personage van en verzin hiervoor een heel nieuwe lore. Dan verlies je maar in het begin wat lezers. Dit voelt idd te geforceerd (en ik sta op PU bekend als halve feminist).

Wat ik ervan heb gelezen, hebben ze het zo geregeld:
1. De oude Thor is er nogsteeds
2. De vrouwelijke Thor is nageslacht van de mannelijke Thor
3. Iedereen die waardig is om Mjolnir vast te houden, is automatisch Thor
4. Aangezien de oude Thor niet meer waardig is, en de nieuwe wel, is dit vrouwtje dus Thor.

Krom, maar zo hebben ze het zelf gezegd in hun pressrelease.
BolhoedBaard

Bericht22 jul 2014, 12:14

De naam 'Thor' wordt dus als een titel overgedragen, zoals 'de Batman'. Iets logischer maar nog steeds... mwaah
Raúl

Bericht22 jul 2014, 15:07

Het amusante vind ik toch dat ze verwachten dat dit meer vrouwelijke lezers gaat aantrekken.

Volgens gaat het alleen maar nog meer mannelijke lezers opleveren, want ''testosteron''.
Gam ze ja'avor
Noatak

Bericht22 jul 2014, 16:38

Ja maar een vrouwelijke Thor kan veel andere, compleet nieuwe gevaren trotseren!

Zoals seksisme en ongesteldheid.

Serieus, zoveel interessanter is een vrouwelijk personage niet eens boven, you know, een identiek mannelijk personage.

Dus ja, waarschijnlijk is dat feminazi's (de meeste feministen kan dat namelijk niet al te veel bommen) naar de onredelijk klagende mond praten.
Afbeelding
MajestueuzeEenhoorn

Woonplaats: In de dromen van duizenden kleine meisjes en ouwe engerds die alleen sterven.

Bericht22 jul 2014, 18:31

Ik roep bij deze "feminazi" uit tot het woord van 2014.
MichaDutch

Snel reageren

Verberg snel reageren
VorigeVolgende

Keer terug naar Slap Geouwehoer