thebasetone schreef:Hebben julie me trouwns gemizt?xxx
Nee.
En ik studeer Engels in Nijmegen, 1e jaar.
thebasetone schreef:Hebben julie me trouwns gemizt?xxx
Arendjanneman schreef:Ook ooit een foto van Messiah bewerkt met traantjes (Hij was een beetje aan het huilen toen ja) en in de CdAB geplaatst. Toen kwam Labbers die zei dat hij me ging bannen als ik het nog één keer deed, + dreigPM's van OMGWTFBBQ (zeer ongeschikt als moderator), waarin hij het had over ''djoeken'' en en er kwam heel vaak het woordje ''k*****'' in voor.
De Valk schreef:thebasetone schreef:btj aan t klooie met fl studio 11 btj btj
Hoezo te lui om een normale Nederlandse zin te vormen.
Haatmeneer schreef:Arendjanneman schreef:Ook ooit een foto van Messiah bewerkt met traantjes (Hij was een beetje aan het huilen toen ja) en in de CdAB geplaatst. Toen kwam Labbers die zei dat hij me ging bannen als ik het nog één keer deed, + dreigPM's van OMGWTFBBQ (zeer ongeschikt als moderator), waarin hij het had over ''djoeken'' en en er kwam heel vaak het woordje ''k*****'' in voor.
:')
Haatmeneer schreef:Arendjanneman schreef:Ook ooit een foto van Messiah bewerkt met traantjes (Hij was een beetje aan het huilen toen ja) en in de CdAB geplaatst. Toen kwam Labbers die zei dat hij me ging bannen als ik het nog één keer deed, + dreigPM's van OMGWTFBBQ (zeer ongeschikt als moderator), waarin hij het had over ''djoeken'' en en er kwam heel vaak het woordje ''k*****'' in voor.
:')
MichaDutch schreef:Ik had dus een pittig awesome-e poster van The Joker.
Dus ik laat hem aan mijn moeder zien (als Sinterklas cadeautje) en ze vind hem te eng.
Goddomme.
Jongeman schreef:MichaDutch schreef:Ik had dus een pittig awesome-e poster van The Joker.
Dus ik laat hem aan mijn moeder zien (als Sinterklas cadeautje) en ze vind hem te eng.
Goddomme.
Jouw moeder :') kom op je bent 15 toch, ga eens goed spreken met haar en zeggen dat de tijd dat dat eng is voorbij is.
Jongeman schreef:Oh nee toch :$$
Maar even serieus het is volgens mij niet helemaal normaal hoe jouw ouders nu doen (no offence natuurlijk), dus zeg er wat van.
Ook zit been nu in gips, best lekker warm.
MichaDutch schreef:Ik heb zojuist geraden wanneer Remco jarig was en had het in één keer goed, 11 juli.
Ik heb een gave.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten