Condom_broke_OHNO schreef:Eh laat me zien, Darknessparkness.
DarknessFood schreef:Condom_broke_OHNO schreef:Eh laat me zien, Darknessparkness.
Whut?
Kwakvusj schreef:Ik las net iets op Pu.nl over het ontstaan van de naam BruinePoep. Dat verhaal ken ik niet, wil iemand het mij vertellen?
Kwakvusj schreef:Ik las net iets op Pu.nl over het ontstaan van de naam BruinePoep. Dat verhaal ken ik niet, wil iemand het mij vertellen?
DarknessFood schreef:Ik had een knikker, hij was groen.
Wallie schreef:Kwakvusj schreef:Ik las net iets op Pu.nl over het ontstaan van de naam BruinePoep. Dat verhaal ken ik niet, wil iemand het mij vertellen?
Ja Marco vertel eensch, ik weet niets meer van die avond en ik geef alcohol de schuld en mannen ook. Ik ben immers een feminist.
Oftewel ik ben te lui om te typen.
DarknessFood schreef:Wallie schreef:Kwakvusj schreef:Ik las net iets op Pu.nl over het ontstaan van de naam BruinePoep. Dat verhaal ken ik niet, wil iemand het mij vertellen?
Ja Marco vertel eensch, ik weet niets meer van die avond en ik geef alcohol de schuld en mannen ook. Ik ben immers een feminist.
Oftewel ik ben te lui om te typen.
Nou, het verhaal. Het was een dolle avond met Wallie en Coen! Eerst Team Fortress 2 gespeeld, en vervolgens ging het over domme website namen. Vervolgens wilde ik kijken wat een achterlijke naam zou kosten, en zodoende is BP gekocht voor ik meen €2,50.
DuistereBanaan schreef:Dus....... Ik heb dus net op 3 liedjes gedanst met mijn zusje van 11 met Just Dance 4...
Leuk toch.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 14 gasten