Wallie schreef:Arendjanneman schreef:En ik?
Iedereen mag jou <3
Ja.
Wallie schreef:Arendjanneman schreef:En ik?
Iedereen mag jou <3
Arendjanneman schreef:Wallie schreef:Arendjanneman schreef:En ik?
Iedereen mag jou <3
<3 <3
DuistereBanaan schreef:Jezus, stop met slijmen. Het is hier geen slaapfeestje voor 12 jarige meisjes.
Wallie schreef:DuistereBanaan schreef:Jezus, stop met slijmen. Het is hier geen slaapfeestje voor 12 jarige meisjes.
Jammer genoeg niet.
Verdomme waarom maak jij mijn dromen altijd kapot.
Marsmannetje schreef:Waar zijn alle oude BPSG's?
DarknessFood schreef:Hier is die wel levendig. Nu het ochtend topic nog. Dat kunnen we nu bijna het Zyrill topic noemen (dat zei iemand, en ik was het wel eensch).
De Valk schreef:DarknessFood schreef:Hier is die wel levendig. Nu het ochtend topic nog. Dat kunnen we nu bijna het Zyrill topic noemen (dat zei iemand, en ik was het wel eensch).
Ja klopt.
Ik moet wel vaak 's ochtends vroeg (tussen 6:30 en 7:30) mijn bed uit, maar dan heb ik niet zo'n drang op om BP.nl te gaan kijken.
Dan heb ik überhaupt niet de drang iets te doen.
Arendjanneman schreef:Dat is het dus. We vroegen ons al af waar je was gebleven man. Je bent toch zeg maar Jaap ter Haar van de website, die alle debielen tegenhoudt.
Haatmeneer schreef:Arendjanneman schreef:Dat is het dus. We vroegen ons al af waar je was gebleven man. Je bent toch zeg maar Jaap ter Haar van de website, die alle debielen tegenhoudt.
Ik vond dat ik bijzonder weinig meer te zoeken had op de vernaggelde site die pu.nl heet.
Wallie schreef:
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten