Boomstein schreef:DarknessFood schreef:Daar laat ik me verder niet over uit. Als iemand daar iets over gaat vertellen, dan denk ik dat Coen dat moet doen. Wat ik ervan weet is allemaal best tof, en mijn rol is klein, doch kicken om te spelen!
Helaas moet ik als hoofdrolspeler ook gewoon mijn mond dichthouden over de film... Jullie zijn natuurlijk wel één van de eersten die horen wanneer de trailer klaar is, en Marco gaat het episch doen!
Boomstein schreef:DarknessFood schreef:Daar laat ik me verder niet over uit. Als iemand daar iets over gaat vertellen, dan denk ik dat Coen dat moet doen. Wat ik ervan weet is allemaal best tof, en mijn rol is klein, doch kicken om te spelen!
Helaas moet ik als hoofdrolspeler ook gewoon mijn mond dichthouden over de film... Jullie zijn natuurlijk wel één van de eersten die horen wanneer de trailer klaar is, en Marco gaat het episch doen!
MajestueuzeEenhoorn schreef:Fallout 3 voor vijf euro of New Vegas voor dezelfde prijs?
Duc schreef:Misschien ben ik de enige op dit forum, maar ik heb Fallout altijd maar meh gevonden. Goed spel, maar ik vind het niet zo geweldig.
Duc schreef:Guitarherozero schreef:Baarden zijn vervelend.
Tevens vandaag naar een beachclub in Drimmelen (wut) en daarna mezelf kapotzuipen bij een feestje.
Wat is er wut aan Drimmelen, als ik vragen mag? Het is slechts een klein kutdorp. Ook de naam van de gemeente waar mijn ouders in wonen, waarom dat is mag Joost weten aangezien het gemeentehuis in Made staat.
Duc schreef:Misschien ben ik de enige op dit forum, maar ik heb Fallout altijd maar meh gevonden. Goed spel, maar ik vind het niet zo geweldig.
Sjenk schreef:Kan niet! Je moet kiezen!
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten