Zyrill schreef:DarknessFood schreef:Klinkt goed! De bacon gebakken hoop ik?
Natuurlijk! En de tomaat ook.
ir. Bonk schreef:Ik bak vandaag een taart. Althans, bakken is niet helemaal het goede woord. De bodem is gebakken, op basis van amandelmeel, honing en gesmolten kokosolie en de vulling gaat bestaan uit verse aardbeien, kokosmelk en honing. Ik ben benieuwd.
Baron Bonk schreef:ir. Bonk schreef:Ik bak vandaag een taart. Althans, bakken is niet helemaal het goede woord. De bodem is gebakken, op basis van amandelmeel, honing en gesmolten kokosolie en de vulling gaat bestaan uit verse aardbeien, kokosmelk en honing. Ik ben benieuwd.
Dit smaakte prima! Een beetje wennen dat de smaak niet zo sterk is als bij al die kunstmatig smaak versterkte taart die je normaal binnen krijgt, maar het proeft allemaal heel natuurlijk en zacht!
Dr. Oetker schreef:Baron Bonk schreef:ir. Bonk schreef:Ik bak vandaag een taart. Althans, bakken is niet helemaal het goede woord. De bodem is gebakken, op basis van amandelmeel, honing en gesmolten kokosolie en de vulling gaat bestaan uit verse aardbeien, kokosmelk en honing. Ik ben benieuwd.
Dit smaakte prima! Een beetje wennen dat de smaak niet zo sterk is als bij al die kunstmatig smaak versterkte taart die je normaal binnen krijgt, maar het proeft allemaal heel natuurlijk en zacht!
Ik ben trots op je.
DarknessFood schreef:Voor vanavond een lekker vadsig broodje kebab gehaald voor het tv kijken. Komt van de Aldi vandaan, maar js best te doen
Zyrill schreef:Tosti kaas-tomaat-ui
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten