DarknessFood schreef:Ik zie het zeker niet gebeuren, maar het zou wel prettig zijn. Meer werkgelegenheid, en het is veel beter voor de economie. Geen geld afstaan aan Brussel omdat andere landen niet snappen hoe je ermee om moet gaan.
Voor de derde keer zeg ik dat handel drijven niet een punt is. Jaren voordat we de grap die EU heet er was, waren we ook erg sterk, dus het lijkt me onwaarschijnlijk.
In het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst.
Dus waarom denk je dat onze handel nu wel zo goed zal gaan?
Dat was toen, nu zijn we al een tijdje in de EU en hebben we er voordelen aan.
Misschien nu niet zo zeer maar later als de krissis voorbij is wel, Als wij als Nederland nu uit de Eu stapen zou dat ongeloffelijk dom zijn.
De handel zou zeker er door aan getast worden, nederland zou niet een positief beeld krijgen.
We stappen uit de EU net als de krisis voorbij is, we moeten dan helemaal vooronszelf zorgen.
En dan komen we meer als buitenstaand over.
Investeerders zullen terug houdender zijn denk ik omdat als nederland uit de EU stapt er veel minder zekerheid zal zijn.
Ook moeten wij niet zo janken om wat meer te betalen, wij zijn al een van de rijkste landen ter wereld.
Ja, sorry dit ziet er een beetje vreemd uit maar ik ben heel slecht met het verwoorden van wat ik vind in de politiek.