1337n00b schreef:Ik trek me terug uit deze discussie, niet omdat het me niet interesseert, maar omdat ik niet het idee heb dat er serieus wordt nagedacht over tegenargumenten.. strepen op de weg etc.. jammer.. ik had gehoopt er wél een serieuze discussie van te kunnen maken door mijn standpunt uit te leggen, en te beargumenteren.
Sorry, maar die mensen die zich nog steeds bezig houden met slavernij vind ik niet helemaal 100%. Ze hebben het nota bene zelf niet meegemaakt, dus weten totaal niet hoe het is. De enige overeenkomst is dat "de witte man" de "leider" is over de "zwarte man". Voor de rest hebben veel Pieten een identiteit, zijn ze vrolijk, en ze zijn zwart omdat ze door de schoorsteen komen. Als je het geheel bekijkt, dan gaat het helemaal nergens over. Pieten zien er allerminst uit als echte negers. Negers hebben geen lippenstift op, en dragen niet van die belachelijke kleding.
Zoals ik al een keer eerder zei, het is gewoon een kinderfeestje. Waarom zou je er meer van gaan maken? Gaan we kerst straks ook aan banden leggen, omdat het zielig is dat de rendieren door de kou heen moeten om heel de wereld af te gaan om cadeaus te brengen? Valentijnsdag omdat er mensen alleen zijn, of het net uit is met hun relatie? Iedere feestdag/periode kan dan gestopt worden, omdat iemand wel "gekwetst" kan zijn van het één of het ander.
You need a justification penis, up your ass...