Ik ben van mening dat een democratische regeringsvorm niet werkt. Zolang je een makkelijk beïnvloedbare, slecht geïnformeerde populistische massa over het bestuur van een natie laat beslissen, zal die natie nooit efficiënt kunnen werken, en is de val van die natie slechts een kwestie van tijd. En hoewel dit met elke regeringsvorm gebeurt, denk ik dat de val van een democratische natie des te harder zal zijn. Een democratisch land verheerlijkt zelfverrijking, instabiliteit en egoïsme, terwijl altruïsme, orde en eenheid een land groot maken. Ik ben van mening dat alleen een oligarchie op de langere termijn zal functioneren. Een natie kan alleen geleid worden door een bestuursvorm die het grotere goed als eerste doel voor ogen heeft. Maar zo'n regering moet bestaan uit capabele, goed geïnformeerde, hoogopgeleide en niet-gecorrumpeerde leiders. Wil je dit voor elkaar krijgen dan moet je de slimste geesten uit de bevolking opnemen, en deze oftewel niets, oftewel alles geven, om te voorkomen dat ze corrupt worden. Deze 'Grote Raad' zal dan dienen als zowel Eerste en Tweede Kamer, en ze zullen beslissen over zowel de Uitvoerende, Controlerende en Rechterlijke Macht. De samenleving wordt opgedeeld in verschillende groepen, naar waarde voor de maatschappij. Hoe moeilijker of zwaarder het werk, hoe beter ze worden betaald. Ik zie een politiestaat voor ogen, waar het bestuur wordt overgelaten aan capabele geesten, en de veiligheid wordt gewaarborgd door een politiemacht die geen persoonlijk bezit heeft, maar alles geleverd krijgen van de Staat. Daarnaast zijn ze politiek immuun voor vervolging, om te voorkomen dat ze worden vervolgd voor daden die ze niet hebben begaan, ten gevolge van een samenzwering binnen de lagere klassen van de samenleving als wraak. Daarnaast heeft deze politiemacht de vrijheid om in te grijpen op situaties op de manier die zij als beste reactie op de situatie. Lijfstraffen en doodstraf worden heringevoerd en straffen worden verhoogd, om orde te behouden.
Dat is een korte samenvatting van mijn ideale staatsvorm. Laat ook maar even zien hoe goed mijn mede-poepers opgeleid zijn.