Paar weken geleden een tekentablet overgekocht van vrienden en maar eens begonnen met photoshop.
Een groot artiest zal ik niet meer worden maar het is leuker dan doodles in mijn scheikunde schrift kriebelen..
Yannie schreef:Paar weken geleden een tekentablet overgekocht van vrienden en maar eens begonnen met photoshop.
Een groot artiest zal ik niet meer worden maar het is leuker dan doodles in mijn scheikunde schrift kriebelen..
Yannie schreef:Ik ging er wel van uit dat iets met zijn eigen nickname van hem zou zijn
Yannie schreef:Aah, die Pac-Men zijn geweldig. Alleen hoelang duurt het voordat je een full-quality render hebt met dat hele veld?
De kwaliteit is alleen een beetje te goed om te geloven. Vooral die eerste geloof ik echt niet dat jij die gemaakt hebt .
DarknessFood schreef:Yannie schreef:Ik ging er wel van uit dat iets met zijn eigen nickname van hem zou zijn
Ah! Want je zei eerst van niet !
Boomstein schreef:Poging tot wat realistisch geweld in After Effects:
Yannie schreef:Boomstein schreef:...
Nice, zeker met camera beweging. Verliest een beetje punch als het te lang doorgaat, zou er nog een aanhoudend geluid onder zetten.
Puin dat op de grond valt is leuk gedaan, zelf gemaakt?
Ook heb je rond 3 seconden een hele mooie glow door de straat heen die daarna helemaal verdwijnt. Als je die kan laten flikkeren (met iets minder kracht) daarna dan is dat wel nice denk ik.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast