3NCrypt3D schreef:WAT!?
Condom_broke_OHNO schreef:Ajax-Barcelona lijkt me een leuk potje voetbal (maar ja, hoop wel dat barcelona wint )
Condom_broke_OHNO schreef:BARCA HEEFT GEWONNEN VAN NEPPE MADRID OMG OMG OMG OMG 2-1 OMG OMG OMG
#BARCA #BAAS #BAZENTEAM #REAL=KUT #JEMOEDERISEENSOBEREUITVOERING #BEN BLIJ #SWEK #SWAG
1337n00b schreef:Ajax thuis gelijk tegen RKC.. als PSV ook verliest heb ik een topweekeind!
Condom_broke_OHNO schreef:Zijn er hier mensen die Voetbal International kijken? Ik kijk het vaak , ze zeggen vaak dat de Nederlandse Eredivisie een mickey mouse competitie is en dat het niks/weinig voorstelt vergeleken met de grote competities. Hier ben ik het mee eens, zijn er meer mensjes hiero die hier ook mee eens zijn of vinden jullie dit klinkklare onzin?
De Valk schreef:Ik kijk ook veel VI. En ik ben het er deels mee eens, er wordt slecht verdedigd en het verschil in punten tussen elkaar is heel klein. Maar aanvallend, tactisch is het niveau in Nederland heel hoog. De spelers stellen fysiek niet zoveel voor, maar technisch zijn zij juist heel goed.
Maar goed, het maakt mij niet heel veel uit, ik vind het de vermakelijkste competitie.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten