Haatmeneer schreef:
:')
Haatmeneer schreef:
BolhoedBaard schreef:En, wat vinden jullie van het feit dat Achilles de jupiler league in gaat? Persoonlijk vind ik het wel eens tijd worden, dus ben ik vrij benieuwd wat er gaat komen.
De Valk schreef:Oh ja, Neymar was maar 60 miljoen...
En Barcelona zit veel dieper in de schulden dan Real Madrid, of in ieder geval heeft Real Madrid een grotere omzet als Barcelona.
Condom_broke_OHNO schreef:De Valk schreef:Oh ja, Neymar was maar 60 miljoen...
En Barcelona zit veel dieper in de schulden dan Real Madrid, of in ieder geval heeft Real Madrid een grotere omzet als Barcelona.
Wat je nu zegt is poep, Neymar was idd 54 miljoen en dat is veel, maar veel minder dan wat Real heeft betaald, Barcelona heeft dit jaar een grotere winst en minder schulden. Dit heb ik even gekopieerd en geplakt van voetbalreporter.com. Daarbij hebben ze bij Barcelona ook spelers verkocht, dus 54 miljoen-28.771.028,27 (het geld dat ze verdienden van alle verkopen)= 25228971,73 euro, dan is dat lang niet zo veel dus.
1. Real Madrid
De omzet in het jaar: 401,4 miljoen euro
Schulden: 327 miljoen euro
Winst: 74,4 miljoen euro
2. FC Barcelona
De omzet in het jaar: 365,9 miljoen euro
Schulden: 202 miljoen euro
Winst: 163,9 miljoen euro
De Valk schreef:Maar ik vind het zwaar oneerlijk dat de Nederlandse clubs niet in de schulden mogen zitten rn de buitenlandse clubs wel. Zo gaat al het talent steeds weg dat hier goed wordt opgeleid.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast