Cookies-4life schreef:Is Golden Abyss wat?
Doornroosje schreef:en ik wilde vandaag Dragon's Dogma gaan halen maar ik was mijn Gamemania cadeaubon vergeten, anders was ik waarschijnlijk dat aan het doen op 't moment!
Neyeox schreef:Ik heb net Dishonered weer eens opgestart. Op een of andere manier trekt het spel me niet echt aan.
Cookies-4life schreef:Neyeox schreef:Ik heb net Dishonered weer eens opgestart. Op een of andere manier trekt het spel me niet echt aan.
Oh ik wil Dishonored juist gaan kopen maar ik wil Hitman Absolution ook wel voor welke zou ik gaan?
Neyeox schreef:Cookies-4life schreef:Neyeox schreef:Ik heb net Dishonered weer eens opgestart. Op een of andere manier trekt het spel me niet echt aan.
Oh ik wil Dishonored juist gaan kopen maar ik wil Hitman Absolution ook wel voor welke zou ik gaan?
Hitman heb ik niet gespeeld. Dishonered is wel een vette game hoor, alleen ik ben meer van de actie
Doornroosje schreef:en ik wilde vandaag Dragon's Dogma gaan halen maar ik was mijn Gamemania cadeaubon vergeten, anders was ik waarschijnlijk dat aan het doen op 't moment!
Zyrill schreef:The Legend of Zelda: Phantom Hourglass
Boomstein schreef:Ik heb Hitman Absolution uitgespeeld en ik heb er nog lang niet genoeg van, epische game!
Keer terug naar Gaming algemeen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten