Wat was het laatste spel dat je hebt uitgespeeld?

Bericht22 jul 2014, 15:19

Sniper Elite 3. Heeft wat leuke momenten maar toch jammer dat Rebellion verhalend zo'n ongelofelijk zwakke ontwikkelaar is. Stukken beter dan V2, al is de laatste missie om te huilen.
Avatar gebruiker
Raúl
 
Berichten: 77
Geregistreerd: 22 mei 2014, 21:44

Bericht23 jul 2014, 20:37

Megaman 10. Wat een zware dobber was dat zeg.
You need a justification penis, up your ass...
Avatar gebruiker
DarknessFood
Beheerder
 
Berichten: 6976
Geregistreerd: 25 apr 2013, 21:49
Woonplaats: Den Bosch

Bericht03 aug 2014, 00:52

The Walking Dead

Prachtig spel, ik wou dat de tv-serie net zo goed geschreven was als de game.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Jongeman
 
Berichten: 1410
Geregistreerd: 27 apr 2013, 21:19
Woonplaats: Zeker niet een plaats in Noord-Holland

Bericht03 aug 2014, 16:57

Jongeman schreef:The Walking Dead

Prachtig spel, ik wou dat de tv-serie net zo goed geschreven was als de game.


Ook episode4 al gespeeld ja, ik vond het mooi!
To live is to die!
Avatar gebruiker
1337n00b
 
Berichten: 1268
Geregistreerd: 15 jul 2013, 22:39
Woonplaats: Friesland

Bericht04 aug 2014, 15:22

Mass Effect 1 en 2 direct achter elkaar uitgespeeld, het is geweldig maar ben nu wel even klaar met ME. Deel 3 begin ik later wel aan.
Zyrill
 
Berichten: 781
Geregistreerd: 26 apr 2013, 13:38

Bericht11 aug 2014, 18:42

The Wolf Among Us

Verhaal en sfeer top notch. Helaas heeft Telltale de technische kant nog steeds niet op orde. Gevolg: iedere keer uit de flow en steeds eraan herinnert worden dat je niet een verhaal, maar een game aan het spelen bent.

TJ's afscheid liet mij een traantje wegpinken. Of eigenlijk niet, ik liet ze gewoon rollen tot ze van het puntje van m'n baard afvielen.
''Sufferin' succotash!'' - Sylvester James Pussycat Sr.
''Mijn vrouw dreigt weleens dat ze alles weg gaat gooien. Maar ze moet niet zeiken.'' - Squall
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
Baron Bonk
 
Berichten: 3243
Geregistreerd: 26 apr 2013, 13:48
Woonplaats: De eeuwige velden der Bonkige Baronnen

Bericht11 aug 2014, 19:07

Kirby's Dreamland.
You need a justification penis, up your ass...
Avatar gebruiker
DarknessFood
Beheerder
 
Berichten: 6976
Geregistreerd: 25 apr 2013, 21:49
Woonplaats: Den Bosch

Bericht20 aug 2014, 13:23

Sleeping Dogs en daarvoor ME3.
Zyrill
 
Berichten: 781
Geregistreerd: 26 apr 2013, 13:38

Bericht30 aug 2014, 18:27

The Walking Dead Season 2. Wat een einde, tering de tering. Zit met tranende ogen voor mijn beeldscherm te staren. Telltale weet hoe je eindes maakt. Godverdomme zeg.

Ik schoot Kenny niet neer. Hij is mijn bro, ik kon dat niet maken. Jane was oké, maar niets torent boven Kenny uit. Niets. Ook al is hij quick-tempered, hij heeft z'n redenen. Niet altijd de goede, maar diep in zijn hart bedoelt hij het altijd goed. Telltale games, verdomme, waarom. Daarna, bij Wellington, gekozen om met Kenny buiten Wellington te blijven. Ik vroeg of Christa er was, en ze zei nee, en binnen een paar maanden konden we terug komen. Daarvoor verlaat ik Kenny niet. Wat een einde. Verdomme zeg, wat is dit. Kenny is love, Kenny is life.

Overigens valt het mij echt op dat er zó weinig connectie is met de DLC. Alleen Bonnie had een prominente rol, de rest zag je alleen 1x praten over/tegen je. Ik had speciaal gekozen iedereen mee met Tavia te laten gaan. Bonnie ging sowieso mee overigens, met haar, regardless wat je koos. Ook connectie met Season 1 is laag. Mijn keuzes in Season 1 deden het er niet echt toe. Het werd een paar keer gementioned, meer niet. Complimenten Telltale, complimenten, meer kan ik niet doen. Wát een game.

En ook nog zijn er zoveel personages waarvan je niet weet waar ze zijn, ik wil daar antwoord op. Molly, Lilly, Glenn, Christa, Bonnie, Vince, Russell, Wyatt, Shel, Becca, Tavia, Mike, Arvo.... dat wil ik zien in Season 3. (Komt 2015!)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
MichaDutch
 
Berichten: 2515
Geregistreerd: 26 jun 2013, 18:33
Woonplaats: :)

Bericht31 aug 2014, 13:03

Metrico. Hoewel ik nog wel even de laatste 2 trophies moet halen. Geinige puzzelplatformer, maar tegen het einde willen ze té veel functies van de Vita gebruiken en vooral tegelijkertijd. Verder wel grappig hoe je steeds net even in een kronkel moet denken en dingen een beetje zelf uit moet vogelen.
''Sufferin' succotash!'' - Sylvester James Pussycat Sr.
''Mijn vrouw dreigt weleens dat ze alles weg gaat gooien. Maar ze moet niet zeiken.'' - Squall
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
Baron Bonk
 
Berichten: 3243
Geregistreerd: 26 apr 2013, 13:48
Woonplaats: De eeuwige velden der Bonkige Baronnen

Bericht31 aug 2014, 14:23

MichaDutch schreef:The Walking Dead Season 2. Wat een einde, tering de tering. Zit met tranende ogen voor mijn beeldscherm te staren. Telltale weet hoe je eindes maakt. Godverdomme zeg.

Ik schoot Kenny niet neer. Hij is mijn bro, ik kon dat niet maken. Jane was oké, maar niets torent boven Kenny uit. Niets. Ook al is hij quick-tempered, hij heeft z'n redenen. Niet altijd de goede, maar diep in zijn hart bedoelt hij het altijd goed. Telltale games, verdomme, waarom. Daarna, bij Wellington, gekozen om met Kenny buiten Wellington te blijven. Ik vroeg of Christa er was, en ze zei nee, en binnen een paar maanden konden we terug komen. Daarvoor verlaat ik Kenny niet. Wat een einde. Verdomme zeg, wat is dit. Kenny is love, Kenny is life.

Overigens valt het mij echt op dat er zó weinig connectie is met de DLC. Alleen Bonnie had een prominente rol, de rest zag je alleen 1x praten over/tegen je. Ik had speciaal gekozen iedereen mee met Tavia te laten gaan. Bonnie ging sowieso mee overigens, met haar, regardless wat je koos. Ook connectie met Season 1 is laag. Mijn keuzes in Season 1 deden het er niet echt toe. Het werd een paar keer gementioned, meer niet. Complimenten Telltale, complimenten, meer kan ik niet doen. Wát een game.

En ook nog zijn er zoveel personages waarvan je niet weet waar ze zijn, ik wil daar antwoord op. Molly, Lilly, Glenn, Christa, Bonnie, Vince, Russell, Wyatt, Shel, Becca, Tavia, Mike, Arvo.... dat wil ik zien in Season 3. (Komt 2015!)


Ik heb 'm wel neergeknald. Hij was gebroken en shit. Je deed 'm een plezier. Mooi einde wel.
Afbeelding
Avatar gebruiker
MajestueuzeEenhoorn
 
Berichten: 1975
Geregistreerd: 27 apr 2013, 12:21
Woonplaats: In de dromen van duizenden kleine meisjes en ouwe engerds die alleen sterven.

Bericht31 aug 2014, 18:32

MajestueuzeEenhoorn schreef:
Ik heb 'm wel neergeknald. Hij was gebroken en shit. Je deed 'm een plezier. Mooi einde wel.


How could you ;_:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
MichaDutch
 
Berichten: 2515
Geregistreerd: 26 jun 2013, 18:33
Woonplaats: :)

Bericht31 aug 2014, 19:23

MichaDutch schreef:
MajestueuzeEenhoorn schreef:
Ik heb 'm wel neergeknald. Hij was gebroken en shit. Je deed 'm een plezier. Mooi einde wel.


How could you ;_:


JANE HAD DUIDELIJK GELIJK, Kenny is wel cool en zo maar hij is een gevaar in z'n post-Sarita staat.
Afbeelding
Avatar gebruiker
MajestueuzeEenhoorn
 
Berichten: 1975
Geregistreerd: 27 apr 2013, 12:21
Woonplaats: In de dromen van duizenden kleine meisjes en ouwe engerds die alleen sterven.

Bericht09 sep 2014, 21:25

The Last of Us Remastered. Goede game, maar wel een beetje overgewaardeerd vind ik
Avatar gebruiker
Raúl
 
Berichten: 77
Geregistreerd: 22 mei 2014, 21:44

Bericht10 sep 2014, 00:17

Ja, moet je denk ik ervaren voor een oordeel. Overhyped instappen is niet echt handig.
You need a justification penis, up your ass...
Avatar gebruiker
DarknessFood
Beheerder
 
Berichten: 6976
Geregistreerd: 25 apr 2013, 21:49
Woonplaats: Den Bosch

Bericht10 sep 2014, 12:00

The Expendabros

Coole arcade shooter, best kort maar alsnog erg leuk en gratis! Zo Broforce maar eens checken.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Jongeman
 
Berichten: 1410
Geregistreerd: 27 apr 2013, 21:19
Woonplaats: Zeker niet een plaats in Noord-Holland

Bericht12 sep 2014, 11:55

The Unfinished Swan. Kort en misschien wat kinderlijk, maar ook wel heel mooi.
Avatar gebruiker
Raúl
 
Berichten: 77
Geregistreerd: 22 mei 2014, 21:44

Bericht12 sep 2014, 11:57

Raúl schreef:The Unfinished Swan. Kort en misschien wat kinderlijk, maar ook wel heel mooi.


Oh man, m'n game-design docent had een dikke hard-on voor dat spel.
Afbeelding
Avatar gebruiker
MajestueuzeEenhoorn
 
Berichten: 1975
Geregistreerd: 27 apr 2013, 12:21
Woonplaats: In de dromen van duizenden kleine meisjes en ouwe engerds die alleen sterven.

Bericht13 sep 2014, 12:08

Het design is wel echt uniek en origineel... werd er wel af en toe ietwat duizelig van.
Avatar gebruiker
Raúl
 
Berichten: 77
Geregistreerd: 22 mei 2014, 21:44

Bericht13 sep 2014, 14:21

Na het eerste level was het qua gameplay allemaal nog wel leuk, maar niet zo verrassend en uniek als in het eerste level. Wel een aandoenlijk verhaallijntje.
''Sufferin' succotash!'' - Sylvester James Pussycat Sr.
''Mijn vrouw dreigt weleens dat ze alles weg gaat gooien. Maar ze moet niet zeiken.'' - Squall
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
Baron Bonk
 
Berichten: 3243
Geregistreerd: 26 apr 2013, 13:48
Woonplaats: De eeuwige velden der Bonkige Baronnen

Bericht13 sep 2014, 19:26

Precies dat. Gelukkig is ie te kort om te gaan vervelen.
Avatar gebruiker
Raúl
 
Berichten: 77
Geregistreerd: 22 mei 2014, 21:44

Bericht13 sep 2014, 22:18

Dead Rising 3. Het goede einde (S) gehad. Vond het een erg vermakelijke game. Geen last gehad van crashes/lag/etc, ook de 30fps cap geen last van gehad op PC. Wapens zijn vermakelijk, vehicles zijn vermakelijk, customization is vermakelijk. Side-missions zijn meh, meestal niet meer dan ''Yo jij gaat dit zoeken en dan krijg je dit'', maar Psycho Missions zijn dan weer echt psycho. Enorm veel boss battles in de game ook. Aan het einde game een beetje gerusht, wilde het nog deze nacht uitspelen, maar verhaal is ok wel meh. Veel boss battles zoals gezegd, veel over the top personages. Eigenlijk is bijna alles over-the-top. Wel miste ik fast travel in de game, constant hen en weer...

8/10
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
MichaDutch
 
Berichten: 2515
Geregistreerd: 26 jun 2013, 18:33
Woonplaats: :)

Bericht16 sep 2014, 19:10

Beyond Good and Evil HD

Nu snap ik eindelijk waarom er zoveel mensen smachten naar een sequel.
''Sufferin' succotash!'' - Sylvester James Pussycat Sr.
''Mijn vrouw dreigt weleens dat ze alles weg gaat gooien. Maar ze moet niet zeiken.'' - Squall
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
Baron Bonk
 
Berichten: 3243
Geregistreerd: 26 apr 2013, 13:48
Woonplaats: De eeuwige velden der Bonkige Baronnen

Bericht17 sep 2014, 07:24

Ratchet & Clank: Tools of Destruction op expert modus (New game+) precies genoeg uitdaging voor platforming shooter.
I'M BACK!!!
Avatar gebruiker
DuistereBanaan
 
Berichten: 794
Geregistreerd: 26 apr 2013, 22:16
Woonplaats: Olst, Overijssel

Bericht17 sep 2014, 09:54

Arkham City maar weer eens. Goed spelleke, dat.
Afbeelding
Avatar gebruiker
MajestueuzeEenhoorn
 
Berichten: 1975
Geregistreerd: 27 apr 2013, 12:21
Woonplaats: In de dromen van duizenden kleine meisjes en ouwe engerds die alleen sterven.

Snel reageren

   
Verberg snel reageren
VorigeVolgende

Keer terug naar Gaming algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron