Assassin's Creed topic.

Bericht18 jul 2014, 19:13

Duc schreef:
MichaDutch schreef:
Duc schreef:Hiernaast, guys, ik ben met een nieuw concept bezig, eentje in een wat onbekendere periode. Verhaal ben ik nog niet aan begonnen, maar de gameplay-aspecten vorderen inmiddels aardig.
Kunnen jullie alsjeblieft feedback leveren?


Gabriel is erg tof als sidekick, alleen het seamless overgaan lijkt mij een beetej OP. Je vliegt Gabriel in een kasteel, ploep, je bent in het kasteel. Dat yielding is ook iets te ''langzaam'' voor de speler. Opgepakt worden, handen vastbinden, gestuurd worden naar een dungeon... er is niet echt een reden om dat te doen. (denk ik, ik lees het globaal door)

En qua omgeving lijkt mij het heel tof. Moerassen erbij, boshutjes (met eventueel NPC met zijmissies), kleine meertjes, dichte stukken maar ook open stukken, ruiger dan AC3 (omgevallen bomen, veel mos (=glad) etc.) Ik zie dit wel uitgroeien tot een echte game.

Ga er maar van uit dat kastelen in missies, en zelfs in het algemeen, restricted areas zijn. Zo binnenkomen is ook helemaal niet de bedoeling. Maar je hebt gelijk, hier moet nog wat werk aan zitten. En het punt van yielding is dat het nieuwe manieren oplevert om kastelen binnen te komen. Leuk voor bv Assassinations. Ook zit er dan een korte cutscene tussen het yielden en de escort in, maar die kun je gewoon skippen, om de flow te verbeteren (dit zal ik ook even in het concept verwerken). Daarnaast kun je nog steeds gewoon doodgaan, hoor.
Oh, en ik wil er sieges (op het veld of bij een kasteel) in gaan verwerken, tussen de Fransen en de Engelsen. De Assassins in dit deel staan quasi aan de kant van de Engelsen, dus je kunt hen ondersteunen tijdens zulke sieges. Ik ga ook nog een stuk over co-op erin verwerken (daarvoor heb je ook 3 broers/zussen; verhaalgedreven co-op, jeej!). Heb jij nog iets wat je er graag in zou willen zien?

@Raul
We hebben het geprobeerd, maar uiteindelijk vonden we op ons gemak de games doorspelen veel en veel leuker. Dus hebben we AC2 en Brotherhood uitgespeeld, en we hadden geen zin in Revelations of 3 dus zijn we ergens halverwege 4 gekomen, ook op ons dooie akkertje.



Open world co-op en MP! Veel customization shit. Veel manieren van takedowns (zie bijv. Far Cry 3), meer weet ik op dit moment niet maar dat komt wel.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
MichaDutch
 
Berichten: 2515
Geregistreerd: 26 jun 2013, 18:33
Woonplaats: :)

Bericht18 jul 2014, 21:45

Het ziet er enorm solid uit, al weet ik niet of de hoeveelheid tijd die je hebt om hierin te steken wel gezond is. Hoe dan ook, lekker bezig Duc.
Wat improvements schaar ik me achter Micha. Verder nog ingewikkeldere en moeilijkere combat (hetgeen je waarschijnlijk wel van plan bent/was, ik heb het namelijk niet helemaal doorgelezen).
Wellicht dat je de hoofdpersoon wat minder bekend moet maken. Het blijft wel een Assassin, als je op straat herkent word doe je toch echt wat verkeerd.
Avatar gebruiker
3NCrypt3D
 
Berichten: 2791
Geregistreerd: 22 aug 2013, 18:43
Woonplaats: Narnia

Bericht19 jul 2014, 12:10

3NCrypt3D schreef:Het ziet er enorm solid uit, al weet ik niet of de hoeveelheid tijd die je hebt om hierin te steken wel gezond is. Hoe dan ook, lekker bezig Duc.
Wellicht dat je de hoofdpersoon wat minder bekend moet maken. Het blijft wel een Assassin, als je op straat herkent word doe je toch echt wat verkeerd.

Achja, vakantie hè. Tevens, die bekendheid speelt alleen onder de Assassins en de dorpelingen in hun hub.
Ofzoiets.
Avatar gebruiker
Duc
 
Berichten: 2003
Geregistreerd: 26 apr 2013, 22:42
Woonplaats: Utreg

Bericht06 okt 2014, 22:07

Unity en Rogue zijn zaterdag op de Firstlook. Kans bestaat op demo's.
I'M BACK!!!
Avatar gebruiker
DuistereBanaan
 
Berichten: 794
Geregistreerd: 26 apr 2013, 22:16
Woonplaats: Olst, Overijssel

Snel reageren

   
Verberg snel reageren
Vorige

Keer terug naar Gaming algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron