De Grote Zwarte Markt

Bericht21 aug 2014, 22:35

Volgens mij heb ik ergens nog wel 1 van liggen, maar echt niet zeker. Ik zal wel even rondvragen morgen.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
MichaDutch
 
Berichten: 2515
Geregistreerd: 26 jun 2013, 18:33
Woonplaats: :)

Bericht22 aug 2014, 15:20

Baron Bonk schreef:Geen game merchandise, maar aangezien ik alle Asterix & Obelix albums zo in de winkel kon bestellen (gaap) en ik er vrij zeker van ben dat dat voor de Donald Duck en Dagobert albums niet (meer) kan, hierbij een lijstje met albums die ik nog niet heb. Heb je nog wat liggen in fatsoenlijke staat en wil je ze ook voor een fatsoenlijk prijsje voor de hand doen, dan hoor ik het graag.

DE LIJST



Ik heb er 2 van liggen, ik zal even kijken of ze nog in redelijke staat zijn, aangezien mijn vader ze eerst in bezit heeft gehad. Ik laat vanavond meer weten <3
Je zou toch maar melaats zijn
Avatar gebruiker
BolhoedBaard
 
Berichten: 668
Geregistreerd: 26 apr 2013, 15:30
Woonplaats: Ginder

Bericht24 aug 2014, 11:14

En nu eindelijk zeker dat het een Cm Storm Mizar muis gaat worden.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
MichaDutch
 
Berichten: 2515
Geregistreerd: 26 jun 2013, 18:33
Woonplaats: :)

Bericht24 aug 2014, 14:40

Baron Bonk schreef:Geen game merchandise, maar aangezien ik alle Asterix & Obelix albums zo in de winkel kon bestellen (gaap) en ik er vrij zeker van ben dat dat voor de Donald Duck en Dagobert albums niet (meer) kan, hierbij een lijstje met albums die ik nog niet heb. Heb je nog wat liggen in fatsoenlijke staat en wil je ze ook voor een fatsoenlijk prijsje voor de hand doen, dan hoor ik het graag.

DE LIJST

Kan zijn dat ze allang weg zijn maar vgm hadden wij wel wat van die albums. Die donald duck als brandweer man komt me tenminste wel heel erg bekend voor.
I'm on a ship. If you dont know. Well now you know.

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
Sjenk
 
Berichten: 2012
Geregistreerd: 29 apr 2013, 14:40

Bericht24 aug 2014, 18:04

Dat komt misschien omdat het verhaal in dat album ook in de eerste Nederlandse Donald Duck stond in 1952 en dat nummer is nog wel eens als herdruk uitgegeven.
''Sufferin' succotash!'' - Sylvester James Pussycat Sr.
''Mijn vrouw dreigt weleens dat ze alles weg gaat gooien. Maar ze moet niet zeiken.'' - Squall
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
Baron Bonk
 
Berichten: 3243
Geregistreerd: 26 apr 2013, 13:48
Woonplaats: De eeuwige velden der Bonkige Baronnen

Bericht14 sep 2014, 15:03

Ik heb daar best wel veel van maar ze liggen allemaal bij mn ouders thuis.
Zoals het potje thuis poept, poept het nergens.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Neyeox
 
Berichten: 1664
Geregistreerd: 26 apr 2013, 15:48
Woonplaats: Delft

Bericht22 jun 2015, 14:41

Maatje van me doet z'n ps3 slim weg ivm bezit ps4. Twee controllers, over evt. games of überhaupt een vraagprijs heb ik geen weet, maar als iemand überhaupt interesse heeft kan ik er naar informeren.
''Sufferin' succotash!'' - Sylvester James Pussycat Sr.
''Mijn vrouw dreigt weleens dat ze alles weg gaat gooien. Maar ze moet niet zeiken.'' - Squall
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
Baron Bonk
 
Berichten: 3243
Geregistreerd: 26 apr 2013, 13:48
Woonplaats: De eeuwige velden der Bonkige Baronnen

Snel reageren

   
Verberg snel reageren
Vorige

Keer terug naar Gaming algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron