Het grote E3 Topic.

Bericht12 jun 2013, 23:04

Boomstein schreef:Je zou zomaar eens gelijk kunnen hebben. Daarom begon mijn reactie met: 'Ik denk'.

Mijn reactie begon met ik dacht, dus zou jij ook maar eens gelijk kunnen hebben.
De Valk

Bericht12 jun 2013, 23:07

Man, wat een discussie. Hahahaha
If it screams, it ain't food...yet.
Boomstein
Beheerder

Bericht12 jun 2013, 23:21

De Valk schreef:
Boomstein schreef:
De Valk schreef:Waarom haten die eikels van game developers de PC zo?!
Ben ik helemaal enthousiast over een heleboel games die op de E3 bekent zijn gemaakt, blijkt dat ik de helft gewoon niet kan spelen.

Ik denk dat ontwikkelen voor de PC veel moeite kost omdat je rekening moet houden met veel factoren. Elke console is hetzelfde, een PS3 is een PS3. Zelfde specs, geen geëmmer met grafische instellingen, 'draait mijn pc dit wel?' enzovoorts.

Ik dacht dat PC games zo makkelijk om te zetten waren naar de Xbox en andersom. En omdat dat zo moeilijk was met de PS3 ze probeerden makkelijker te maken met de PS4.

Volgens mij is shit van de pc naar console zetten makkelijker. Andersom moet je rekening houden met allerlei dingen, zoals vele soorten hardware (geheugen/processor/videokaart etc....).
You need a justification penis, up your ass...
DarknessFood
Beheerder

Bericht13 jun 2013, 07:36

Boomstein schreef:Alle (software-)bedrijven zijn regio-gebonden. Probeer maar eens een Norton-licentie te kopen in Japan en die te gebruiken in Nederland. Om maar een voorbeeld te noemen.

Haha, welke sukkel koopt er nou Norton?
I'M BACK!!!
DuistereBanaan

Bericht13 jun 2013, 08:46

DuistereBanaan schreef:
Boomstein schreef:Alle (software-)bedrijven zijn regio-gebonden. Probeer maar eens een Norton-licentie te kopen in Japan en die te gebruiken in Nederland. Om maar een voorbeeld te noemen.

Haha, welke sukkel koopt er nou Norton?

Niemand, dat is het punt niet. Ging meer om het principe erachter. Windows werkt hetzelfde.
If it screams, it ain't food...yet.
Boomstein
Beheerder

Snel reageren

Verberg snel reageren
Vorige

Keer terug naar Gaming algemeen