Squalldiarreeaanval schreef:Medieval voor de psx gedownload op de ps3, want wilde deze vroeger altijd hebben/spelen. Tis wel een grappig spel. Ga volgende keer Soul Reaver kopen. Voor die 2,50 per stuk ga ik niet heel mijn psx weer opnieuw aansluiten. Dadelijk trekt dat kind van mij dat ook naar beneden!
Squalldiarreeaanval schreef:Nou ik ben nu een aantal lvls verder met Medievil, maar tis focking pittig! De besturing en camera zijn waardeloos en het spel is saaier als ik had gehoopt...
Had beter Soul Reaver kunnen kopen...
DarknessFood schreef:Squalldiarreeaanval schreef:Nou ik ben nu een aantal lvls verder met Medievil, maar tis focking pittig! De besturing en camera zijn waardeloos en het spel is saaier als ik had gehoopt...
Had beter Soul Reaver kunnen kopen...
Baron Bonk schreef:Zero Escape: Virtue's Last Reward is vanmorgen geïnstalleerd op m'n Vita en vanavond ga ik de laatste twee DLC packs van Sound Shapes spelen.
Marsmannetje schreef:Baron Bonk schreef:Zero Escape: Virtue's Last Reward is vanmorgen geïnstalleerd op m'n Vita en vanavond ga ik de laatste twee DLC packs van Sound Shapes spelen.
Heb je deel 1 9Hours 9Persons 9Doors ook gespeeld?
Marsmannetje schreef:Ik heb de demo van Virtue's last reward gespeeld en daar zag ik die bitch van een Clover. Dat mens komt ook in 999 voor.
Verder maakt het niet echt uit als je 999 niet hebt gespeeld, misschien komen er een paar dingen van terug maar ik denk niet echt veel.
Je hebt er al één gehad nu nog 23 keer uitspelen.
Marsmannetje schreef:Clover mag dan wel geil zijn maar ze is echt ziek in haar fucking kop.
Zoek maar op youtube naar 999 axe ending. Volgens mij komen daar geen spoilers van Virtue's last reward in voor.
Keer terug naar Gaming algemeen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten