Thominator schreef:Als je black al tof vindt, moet je een keer X of Y oppikken, die zijn echt al 9001 keer beter
DarknessFood schreef:Mijn laatste was Yellow. Heb nog gold voor de gbc liggen, maar wacht tot 1 van jullie een Gameboy SP op zal sturen.
De Valk schreef:3NCrypt3D schreef:De Valk schreef:Ja, ik vind dat een van de minste Total War games.
Lolwut, die game wordt gezien als de beste TW tot nu toe (heb hem zelf niet gespeeld tho)
Door wie wordt dat gezien?! Wat een onzin! In Shogun 2 waren de gevechten het minst leuke van alle Total War spellen,
elk land was bijna hetzelfde, ze hadden allemaal dezelfde troepen en gebouwen. De gameplay was niet uitgebreid,
het was niet goed uitgebalanceerd, het hele 'epische gevoel' dat je krijgt van Total War spellen was weg. Dat komt ook wel omdat
het zo kleinschalig is, een klein eiland (Japan) als speelveld en geen gigantische legers. Bij alle andere Total War spellen is het speelveld of
heel Europa+Midden Oosten, of de hele wereld. Verder nog vond ik de zeeslagen tergend saai bij Shogun.
Ook zaten redelijk wat bugs in, verder moet ik wel toegeven dat ik Japan als setting ook niet zo boeiend vind als
de alle andere tijden die ze hebben gebruikt, maar met mijn Total War ervaring (totaal alle Total War spellen heb ik wss in de duizenden uren gespeeld)
kan ik wel stellen dat Shogun 2 het minste Total War spel is, en ik ben niet de enigste, dus daarom vind ik het raar dat jij zegt dat die
als beste wordt gezien.
Keer terug naar Gaming algemeen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten