Ik schoot Kenny niet neer. Hij is mijn bro, ik kon dat niet maken. Jane was oké, maar niets torent boven Kenny uit. Niets. Ook al is hij quick-tempered, hij heeft z'n redenen. Niet altijd de goede, maar diep in zijn hart bedoelt hij het altijd goed. Telltale games, verdomme, waarom. Daarna, bij Wellington, gekozen om met Kenny buiten Wellington te blijven. Ik vroeg of Christa er was, en ze zei nee, en binnen een paar maanden konden we terug komen. Daarvoor verlaat ik Kenny niet. Wat een einde. Verdomme zeg, wat is dit. Kenny is love, Kenny is life.
Overigens valt het mij echt op dat er zó weinig connectie is met de DLC. Alleen Bonnie had een prominente rol, de rest zag je alleen 1x praten over/tegen je. Ik had speciaal gekozen iedereen mee met Tavia te laten gaan. Bonnie ging sowieso mee overigens, met haar, regardless wat je koos. Ook connectie met Season 1 is laag. Mijn keuzes in Season 1 deden het er niet echt toe. Het werd een paar keer gementioned, meer niet. Complimenten Telltale, complimenten, meer kan ik niet doen. Wát een game.
En ook nog zijn er zoveel personages waarvan je niet weet waar ze zijn, ik wil daar antwoord op. Molly, Lilly, Glenn, Christa, Bonnie, Vince, Russell, Wyatt, Shel, Becca, Tavia, Mike, Arvo.... dat wil ik zien in Season 3. (Komt 2015!)