Ik koop 'm misschien. Sowieso voor de PS4.
Bijna iedereen hier toch?
Condom_broke_OHNO schreef:Irritant, de site doet kut, waarbij er steeds gezegd wordt dat ik naar mijn e-mail moet gaan, want ik krijg een mail, maar die krijg ik niet .
Condom_broke_OHNO schreef:Hij is er niet voor next-gen
3NCrypt3D schreef:Condom_broke_OHNO schreef:Irritant, de site doet kut, waarbij er steeds gezegd wordt dat ik naar mijn e-mail moet gaan, want ik krijg een mail, maar die krijg ik niet .
Check je spammail
MajestueuzeEenhoorn schreef:Condom_broke_OHNO schreef:Hij is er niet voor next-gen
Oh ja, je hebt gelijk, want Rockstar houdt niet van geld en ik ben de koningin.
Condom_broke_OHNO schreef:MajestueuzeEenhoorn schreef:Condom_broke_OHNO schreef:Hij is er niet voor next-gen
Oh ja, je hebt gelijk, want Rockstar houdt niet van geld en ik ben de koningin.
Ik heb gelijk, want Rockstar houdt niet van afgetrokken games leveren. GTA 5 is gemaakt voor de current-gen consoles (en hoogstwaarschijnlijk ook voor de PC). Als ze GTA 5 ook voor de Next-gen uitbrengen, dan brengen ze iets uit dat niet veel beter is dan voor de current-gen (LEES GOED: IK ZEG NIET VEEL BETER, dus wel beter dan current-gen, alleen niet veel verschillend). Wat ik denk is dat ze goede DLC gaan uitbrengen (misschien weer in de vorm van episodes) en dat er uiteindelijk GTA 6 komt, maar dat dat pas na een paar jaar na de release komt. Dat zouden ze waarschijnlijk pas na een paar jaar doen, zodat ze weten hoe ze de maximale performance uit de PS4 kunnen halen en zodat ze weer een topspel kunnen leveren.
Sjenk schreef:Baron Bonk schreef:Als R* van geld hield zouden ze verdorie wel eens HD versies van Vice City en San Andreas met trophy support uitgeven!
euh san andreas is al op de ps3.
Yannie schreef:Ik durf te wedden dat ze allang bezig zijn met een pc versie, maar dat ze die gewoon later uitbrengen zodat mensen eerst voor console gaan kopen (moeilijker piraten) ook als ze wel een game pc hebben. Anders ga ik huilen.
Tcp schreef:Sjenk schreef:Baron Bonk schreef:Als R* van geld hield zouden ze verdorie wel eens HD versies van Vice City en San Andreas met trophy support uitgeven!
euh san andreas is al op de ps3.
Alleen geen HD versie, ze hebben het wel iets ge-upscaled.
Keer terug naar Gaming algemeen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten