Thominator schreef:Aan de ene kant hoop ik dat dat er niet in komt (althans, in standard modes), want dat kan ongebalanceerd uitvallen denk ik; aan de andere kant hoop ik, als het er wel in komt, dat ze de secondary powers aanpakken, want dat ik vond ik dan best wel pauper werken.
Thominator schreef:Star Wars Origin films (films over het verleden van bepaalde personages) zijn nu officieel confirmed. In elk jaar na een deel uit de trilogie komt er een origin film uit.
Baron Bonk schreef:Thominator schreef:Star Wars Origin films (films over het verleden van bepaalde personages) zijn nu officieel confirmed. In elk jaar na een deel uit de trilogie komt er een origin film uit.
We can only hope... (met betrekking op de kwaliteit hiervan bedoel ik dan)
3NCrypt3D schreef:Baron Bonk schreef:Thominator schreef:Star Wars Origin films (films over het verleden van bepaalde personages) zijn nu officieel confirmed. In elk jaar na een deel uit de trilogie komt er een origin film uit.
We can only hope... (met betrekking op de kwaliteit hiervan bedoel ik dan)
Ik ben erg bang dat Disney dit gaat uitmelken
3NCrypt3D schreef:Ben er net achter gekomen dat Lucas helemaal niks te maken heeft met het produceren of directen van de film. Hij behoudt zich tot het schrijven. YES!
Keer terug naar Gaming algemeen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten