3NCrypt3D schreef:Ok, misschien niet crappy, maar ik vind het echt niks, geen tot weinig leercurve, saaie gameplay imo, en erg weinig customizables (ga erom ragen, maar ik ga los op customization, daarom vind ik Battlefield Heroes ook een veel beter spel)
3NCrypt3D schreef:En verder? Ik stap het spel voor het eerst in, kies een Heavy, een Medic begint me te healen, en ik vermoord al 7 gasten, voordat ik 2 minuten bezig ben. Natuurlijk heb ik daar geen probleem mee, maar ik zoek in een spel altijd een gevoel van vooruitgang. Bijvoorbeeld in LoL, ben begonnen als noob, had nog nooit een MOBA gespeeld, en nu ben ik een best goeie LoL-speler. Hetzelfde heb ik met Battlefield en vrijwel elke RPG. Team Fortress 2 geeft dat niet, en op de een of andere manier vind ik het geen leuk spel om te spelen. Als je samen speelt kan ik er wel wat meer lol in zien
Edit: Dit postte ik voordat ik Darkness' post had gelezen
DarknessFood schreef:Ik ga morgennacht weer MVM doen. Mensen die interesse hebben mogen meedoen.
3NCrypt3D schreef:En verder? Ik stap het spel voor het eerst in, kies een Heavy, een Medic begint me te healen, en ik vermoord al 7 gasten, voordat ik 2 minuten bezig ben. Natuurlijk heb ik daar geen probleem mee, maar ik zoek in een spel altijd een gevoel van vooruitgang. Bijvoorbeeld in LoL, ben begonnen als noob, had nog nooit een MOBA gespeeld, en nu ben ik een best goeie LoL-speler. Hetzelfde heb ik met Battlefield en vrijwel elke RPG. Team Fortress 2 geeft dat niet, en op de een of andere manier vind ik het geen leuk spel om te spelen. Als je samen speelt kan ik er wel wat meer lol in zien
Edit: Dit postte ik voordat ik Darkness' post had gelezen
Thominator schreef:Straks beginnen met de Jak and Daxter trilogy, oh PS+ <3
Keer terug naar Gaming algemeen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast