Goeie reviews, zelf heb ik het niet gespeeld. Volgens mij is het iets meer actie-gericht dan stealth. Het deed me heel erg denken aan Far Cry 3/Assassin's Creed. Stealth en gadgets voor de eerste paar kills en daarna gewoon de machinegun pakken. Ik kan het mis hebben.
Je kan op verschillende manieren de game spelen. Gewoon lomp doen, stealth, of daartussen een weg vinden. Schijnt inderdaad een toffe game te zijn, maar tenzij je hem echt moet spelen zou ik ook die 2 a 3 weken wachten op een betere deal.
MichaDutch schreef:Ik ben er weer klaar voor om 3:00! Weet niet waarom eigenlijk, omdat ik toch geld moet besparen, maar het geeft een euforisch gevoel.
GODVERDOMME, Ik heb Stanley Parable en Tomb Raider nodig, en Shadow Warrior ziet er ook vet uit. En ik dacht zonder al te veel geldverlies weg te komen . (edit: ik ben me bewust van het feit dat ik boos word met of zonder goeie deals, maar boos doen is leuker dan blij zijn )
Hm, ik vind het toch jammer dat je die Sale badges nu krijgt door van die cards te verzamelen, en niet meer door bepaalde acties te voltooien zoals eerst. Ook jammer dat een van de weinige manieren om een card te krijgen is door een bepaalde badge te craften, waar je ook weer cards voor nodig hebt, die je per se moet traden of kopen. Ugh.