Same shit, different forum: Welke film zag je het laatst en moest je janken?
Gisteren Shawshank Redemption gekeken en nee, ik moest niet janken maar oh man, wat blijft het een sterke film, vooral door de goede voice-overs van Morgan Freeman!
Haatmeneer schreef:Same shit, different forum: Welke film zag je het laatst en moest je janken?
Gisteren Shawshank Redemption gekeken en nee, ik moest niet janken maar oh man, wat blijft het een sterke film, vooral door de goede voice-overs van Morgan Freeman!
MajestueuzeEenhoorn schreef:Iron Man 3.
De finale was best wel tof bedacht en het is gewoon een toffe film.
Als je natuurlijk geen IMDb Top 250-kwaliteit verwacht.
Doornroosje schreef:MajestueuzeEenhoorn schreef:Iron Man 3.
De finale tof? Ik vond het lame =\
MajestueuzeEenhoorn schreef:Doornroosje schreef:MajestueuzeEenhoorn schreef:Iron Man 3.
De finale tof? Ik vond het lame =\
NOU DAT IS DAN JOUW MENING.
h0bb1t schreef:Total Recall.
Meh. Ik raakte na een tijdje mijn interesse kwijt. En dat terwijl ik de meest dramatische en langdradige films gewoon goed kan volgen.
Marsmannetje schreef:X-men The last stand. Ik heb hem helemaal uitgekeken maar was de moeite niet waard.
Doornroosje schreef:Ik kom net van Evil Dead af en hij was wel vermakelijk. Ik had verwacht (en gehoopt) dat hij net als het origineel zou zijn, maar deze remake is iets serieuzer..
Duc schreef:The Amazing Spider-Man
Ik kan nou niet zeggen of ik deze Spidey beter of slechter vind dan de vorige (de acteur, that is). Eigenlijk vind ik ze allebei meh.
De Lizard was naar mijn mening ook minder, Willem Dafoe als The Green Goblin moet terug!
6/10
Keer terug naar Films & Series
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten