The Walking Dead

Praat erover, maar let wel op spoilers!

Bericht27 apr 2013, 21:52

Iemand die dit volgt?

Het eerste seizoen is zoals (naar mijn mening) bij elke serie het beste maar de characters zijn zo vreselijk goed neergezet!!
If it screams, it ain't food...yet.
Avatar gebruiker
Boomstein
Beheerder
 
Berichten: 1529
Geregistreerd: 24 apr 2013, 19:13
Woonplaats: 's-Hertogenbosch, Noord-Brabant, Nederland

Bericht27 apr 2013, 21:56

Heb je BR nog liggen, wil er volgende week aan beginnen!
You need a justification penis, up your ass...
Avatar gebruiker
DarknessFood
Beheerder
 
Berichten: 6976
Geregistreerd: 25 apr 2013, 21:49
Woonplaats: Den Bosch

Bericht27 apr 2013, 22:06

Leuke serie, en om eerlijk te zijn vond ik season 3 het best.
Season 1 begon goed, maar had echt een kut plot en personages waar je niks om gaf. En het einde. Bah. Zo enorm cliché. Geen wonder dat de schrijvers ontslagen werden.

Nee, season 2 en 3 gingen daar met mijlen overheen. 2 was meer een drama, maar dat kon ik wel waarderen, want het was merendeels wel goed neergezet.
In season 3 hebben de schrijvers ook eindelijk een goede balans tussen actie, drama en plot gevonden wat resulteerde in een briljant seizoen, alleen was het einde ook weer zo... meh. Maar gelukkig niet zo kut als S1. Sorry Coen :oops:
PU-Forum en Ronde Tafel veteraan.
Afbeelding
Avatar gebruiker
h0bb1t
Moderator
 
Berichten: 791
Geregistreerd: 26 apr 2013, 15:01
Woonplaats: Limburg, Nederland, Europa, De Aarde, Sol, De Melkweg, Het Universum.

Bericht13 mei 2013, 18:44

Wat vinden jullie eigenlijk van de characters in Walking Dead (goed geschreven etc.)? Ik had een comment op Youtube geplaatst dat ik de season 3 finale niet goed vond, en toen kreeg ik zo'n vlaag fanboys over me heen die geen kritiek dulden en meteen begonnen te zeikend dat TWD de beste character creation ooit heeft.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Jongeman
 
Berichten: 1410
Geregistreerd: 27 apr 2013, 21:19
Woonplaats: Zeker niet een plaats in Noord-Holland

Bericht13 mei 2013, 20:05

Seizoen 3 is ook fantastisch, en ik leefde ontzettend mee met de characters.
Avatar gebruiker
De Valk
 
Berichten: 963
Geregistreerd: 29 apr 2013, 00:47

Bericht13 mei 2013, 23:09

Nou, ik vond season 1 toch wel echt kut. Ieder personage was zo oppervlakkig als maar kon. Season 2 had gelukkig wat meer drama en maakte ze wat meer drie dimensioneel qua persoonlijkheid. season 3 heeft een redelijk goede combinatie aan drama + actie, en personages die met zichzelf in de strijd zijn zijn altijd tof om te zien. Maar om nu te zeggen dat het de beste personages ooit zijn gaat veel te ver. Nog nooit Firefly gezien ofzo?

En ja, de finale van season 3 zoog behoorlijke stierenballen.
PU-Forum en Ronde Tafel veteraan.
Afbeelding
Avatar gebruiker
h0bb1t
Moderator
 
Berichten: 791
Geregistreerd: 26 apr 2013, 15:01
Woonplaats: Limburg, Nederland, Europa, De Aarde, Sol, De Melkweg, Het Universum.

Bericht14 mei 2013, 20:19

S02E02 is best wel briljant. Tenminste, hoe ver ik nu ben, met die cliffhanger van aflevering 1.
Afbeelding
Avatar gebruiker
MajestueuzeEenhoorn
 
Berichten: 1975
Geregistreerd: 27 apr 2013, 12:21
Woonplaats: In de dromen van duizenden kleine meisjes en ouwe engerds die alleen sterven.

Bericht15 mei 2013, 14:53

@jongeman, vond de laatste aflevering van S3 ook niks hoor, leek net een normale aflevering, geen spannend spectakel ofzo. Die aanval van de bad guys leek ook echt nergens op. Had we lverwacht dat eenoog dood zou gaan en we allemaal weer verder konden met het verhaal, mee nee. Gelukkig is die domme blonde doos dood. Nu die cowboy knul nog en dan ist goed.
Er is in S3 echt veels te veel drama geweest, leek net GTST soms. Er waren afleveringen dat er meer geluld werd en nauwelijks een zombie te zien was.

Wanneer komt S4 btw?
Avatar gebruiker
Squalldiarreeaanval
 
Berichten: 126
Geregistreerd: 29 apr 2013, 16:35

Bericht15 mei 2013, 19:30

Dit was een beetje de samenvatting van de S3 finale: Afbeelding

Verder ben ik het met je eens over mr. cowboy, Carl, ik mag hem niet zo op een of andere manier. S4 komt waarsch in oktober dit jaar.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Jongeman
 
Berichten: 1410
Geregistreerd: 27 apr 2013, 21:19
Woonplaats: Zeker niet een plaats in Noord-Holland

Bericht15 mei 2013, 19:54

hahaha MP lijkt er zeker op!
Avatar gebruiker
Squalldiarreeaanval
 
Berichten: 126
Geregistreerd: 29 apr 2013, 16:35

Bericht16 mei 2013, 23:15

Seizoen 3 is inderdaad de beste, gevolgd door seizoen 2 en seizoen 1. Hobbit nam de argumentatie uit mijn mond.
Als ik niet zo slim was had ik mijzelf ook niet serieus genomen.
Avatar gebruiker
Lohn Jennon
 
Berichten: 19
Geregistreerd: 01 mei 2013, 09:37
Woonplaats: Spinalonga

Bericht17 mei 2013, 13:39

Squalldiarreeaanval schreef:@jongeman, vond de laatste aflevering van S3 ook niks hoor, leek net een normale aflevering, geen spannend spectakel ofzo. Die aanval van de bad guys leek ook echt nergens op. Had we lverwacht dat eenoog dood zou gaan en we allemaal weer verder konden met het verhaal, mee nee. Gelukkig is die domme blonde doos dood. Nu die cowboy knul nog en dan ist goed.
Er is in S3 echt veels te veel drama geweest, leek net GTST soms. Er waren afleveringen dat er meer geluld werd en nauwelijks een zombie te zien was.

Wanneer komt S4 btw?


Kan wel zo zijn maar het verhaal gaat ook niet over de zombie apocalypse maar over de overlevenden daarvan. Hoeft er dus niet elke aflevering een stel zombies in te zitten...
If it screams, it ain't food...yet.
Avatar gebruiker
Boomstein
Beheerder
 
Berichten: 1529
Geregistreerd: 24 apr 2013, 19:13
Woonplaats: 's-Hertogenbosch, Noord-Brabant, Nederland

Bericht18 mei 2013, 11:26

Daar kijk ik het juist wel voor, om te zien hoe ze overleven MET zombies in de buurt. anders kan je net zo goed GTST kijken.
Avatar gebruiker
Squalldiarreeaanval
 
Berichten: 126
Geregistreerd: 29 apr 2013, 16:35

Bericht18 mei 2013, 12:16

Seizoen 3 staat bij mij nu op de download.
Ik vond seizoen twee wel leuk, met een van de grootste 'oh mijn god ik schaam me dat ik die niet aan zag komen'-plottwists die ik ooit heb gezien.
Sophia zat in de schuur... Natuurlijk.


EDIT: Skiet op!
Afbeelding
Afbeelding
Avatar gebruiker
MajestueuzeEenhoorn
 
Berichten: 1975
Geregistreerd: 27 apr 2013, 12:21
Woonplaats: In de dromen van duizenden kleine meisjes en ouwe engerds die alleen sterven.

Bericht18 mei 2013, 12:51

MajestueuzeEenhoorn schreef:Seizoen 3 staat bij mij nu op de download.
Ik vond seizoen twee wel leuk, met een van de grootste 'oh mijn god ik schaam me dat ik die niet aan zag komen'-plottwists die ik ooit heb gezien.
Sophia zat in de schuur... Natuurlijk.


EDIT: Skiet op!
Afbeelding


Lol, die zag je niet aankomen nee?

Vervelende is dat ik seizoen 3 al compleet gezien heb dus ik moet wachten... Zaad.
If it screams, it ain't food...yet.
Avatar gebruiker
Boomstein
Beheerder
 
Berichten: 1529
Geregistreerd: 24 apr 2013, 19:13
Woonplaats: 's-Hertogenbosch, Noord-Brabant, Nederland

Bericht18 mei 2013, 13:51

Totaal niet. Daarom schaam ik me er ook zo voor...
Dat ze dood/zombie zou zijn wel, maar de schuur? Nee...


EDIT: Ha, hij is klaar. Hershel met een baard is baas.
Afbeelding
Avatar gebruiker
MajestueuzeEenhoorn
 
Berichten: 1975
Geregistreerd: 27 apr 2013, 12:21
Woonplaats: In de dromen van duizenden kleine meisjes en ouwe engerds die alleen sterven.

Bericht19 mei 2013, 17:13

Ik vind dit één van de beste huil-acteerprestaties die ik heb gezien. Niet sarcastisch.
Afbeelding
Avatar gebruiker
MajestueuzeEenhoorn
 
Berichten: 1975
Geregistreerd: 27 apr 2013, 12:21
Woonplaats: In de dromen van duizenden kleine meisjes en ouwe engerds die alleen sterven.

Bericht19 mei 2013, 18:49

MajestueuzeEenhoorn schreef:Ik vind dit één van de beste huil-acteerprestaties die ik heb gezien. Niet sarcastisch.


Eensch!
If it screams, it ain't food...yet.
Avatar gebruiker
Boomstein
Beheerder
 
Berichten: 1529
Geregistreerd: 24 apr 2013, 19:13
Woonplaats: 's-Hertogenbosch, Noord-Brabant, Nederland

Bericht19 mei 2013, 18:52

Squalldiarreeaanval schreef:Daar kijk ik het juist wel voor, om te zien hoe ze overleven MET zombies in de buurt. anders kan je net zo goed GTST kijken.


Ik ben het niet echt eens.
Het speciale ingrediënt van TWD, wat het zooitje juist de juice geeft en de impact meegeeft, is de drama.
Je kan in zo'n situatie niet meer jezelf blijven, de wereld verandert en sommige personages willen zichzelf blijven onder omstandigheden die het van ze verijst om zichzelf juist op te geven.
Dit is reuze interessant en maakt het ook onvoorspelbaar, en daarom spannend.

Season 2 had veeeel meeeer drama afleveringen achter elkaar dan Season 3.
S3 had een perfecte mix van beide kanten gemixt met goede scenario's en dialogen.

Als de drama, de psychische strijd en emotie er niet in zat dan had je een hersenloze zombie serie en was het lang niet zo populair als nu.
PU-Forum en Ronde Tafel veteraan.
Afbeelding
Avatar gebruiker
h0bb1t
Moderator
 
Berichten: 791
Geregistreerd: 26 apr 2013, 15:01
Woonplaats: Limburg, Nederland, Europa, De Aarde, Sol, De Melkweg, Het Universum.

Bericht19 mei 2013, 18:55

Boomstein schreef:
MajestueuzeEenhoorn schreef:Ik vind dit één van de beste huil-acteerprestaties die ik heb gezien. Niet sarcastisch.


Eensch!


Haha, ik vond het eerder lachwekkend.
Alsof hij zo spottend begint van: "Ohh noooo, oh nooo, who took you icecream.. ohhhhhh, poor youuuu."
PU-Forum en Ronde Tafel veteraan.
Afbeelding
Avatar gebruiker
h0bb1t
Moderator
 
Berichten: 791
Geregistreerd: 26 apr 2013, 15:01
Woonplaats: Limburg, Nederland, Europa, De Aarde, Sol, De Melkweg, Het Universum.

Bericht19 mei 2013, 18:58

h0bb1t schreef:
Squalldiarreeaanval schreef:Daar kijk ik het juist wel voor, om te zien hoe ze overleven MET zombies in de buurt. anders kan je net zo goed GTST kijken.


Ik ben het niet echt eens.
Het speciale ingrediënt van TWD, wat het zooitje juist de juice geeft en de impact meegeeft, is de drama.
Je kan in zo'n situatie niet meer jezelf blijven, de wereld verandert en sommige personages willen zichzelf blijven onder omstandigheden die het van ze verijst om zichzelf juist op te geven.
Dit is reuze interessant en maakt het ook onvoorspelbaar, en daarom spannend.

Season 2 had veeeel meeeer drama afleveringen achter elkaar dan Season 3.
S3 had een perfecte mix van beide kanten gemixt met goede scenario's en dialogen.

Als de drama, de psychische strijd en emotie er niet in zat dan had je een hersenloze zombie serie en was het lang niet zo populair als nu.


Tuurlijk de psychische strijd enzo snap ik helemaal. Maar neem nou bijv die blonde hoer die met alle badguys neukt. Zij maakt alles expres zo onnodig gecompliceerd. In het echte leven had ik die allang neergeknald. En zo zijn er wel meer personen die dom doen omdat schrijvers het leuk vinden GTST achtig te doen, dan kijken vrouwen er ook naar. In het echte leven zouden mensen toch wel nuchterder (hoop ik) doen.
Avatar gebruiker
Squalldiarreeaanval
 
Berichten: 126
Geregistreerd: 29 apr 2013, 16:35

Bericht19 mei 2013, 19:12

Squalldiarreeaanval schreef:
h0bb1t schreef:
Squalldiarreeaanval schreef:Daar kijk ik het juist wel voor, om te zien hoe ze overleven MET zombies in de buurt. anders kan je net zo goed GTST kijken.


Ik ben het niet echt eens.
Het speciale ingrediënt van TWD, wat het zooitje juist de juice geeft en de impact meegeeft, is de drama.
Je kan in zo'n situatie niet meer jezelf blijven, de wereld verandert en sommige personages willen zichzelf blijven onder omstandigheden die het van ze verijst om zichzelf juist op te geven.
Dit is reuze interessant en maakt het ook onvoorspelbaar, en daarom spannend.

Season 2 had veeeel meeeer drama afleveringen achter elkaar dan Season 3.
S3 had een perfecte mix van beide kanten gemixt met goede scenario's en dialogen.

Als de drama, de psychische strijd en emotie er niet in zat dan had je een hersenloze zombie serie en was het lang niet zo populair als nu.


Tuurlijk de psychische strijd enzo snap ik helemaal. Maar neem nou bijv die blonde hoer die met alle badguys neukt. Zij maakt alles expres zo onnodig gecompliceerd. In het echte leven had ik die allang neergeknald. En zo zijn er wel meer personen die dom doen omdat schrijvers het leuk vinden GTST achtig te doen, dan kijken vrouwen er ook naar. In het echte leven zouden mensen toch wel nuchterder (hoop ik) doen.


Omdat jij als kijker beide kanten van die man ziet en zij maar 1 kant. Ja ze is een dom personage, maar zo slecht als in season 2 was ze ook weer niet.

En daarbij, als je dit vergelijkt met GTST dan moet je eens GTST kijken want dat is echt een compleet ander niveau drama :')
PU-Forum en Ronde Tafel veteraan.
Afbeelding
Avatar gebruiker
h0bb1t
Moderator
 
Berichten: 791
Geregistreerd: 26 apr 2013, 15:01
Woonplaats: Limburg, Nederland, Europa, De Aarde, Sol, De Melkweg, Het Universum.

Bericht19 mei 2013, 19:29

MajestueuzeEenhoorn schreef:Ik vind dit één van de beste huil-acteerprestaties die ik heb gezien. Niet sarcastisch.

Mee eensch! Maar ik vond deze net zo mooi!
[YouTube]http://www.youtube.com/watch?v=bVL7ia6j4pA[/YouTube]
Avatar gebruiker
De Valk
 
Berichten: 963
Geregistreerd: 29 apr 2013, 00:47

Bericht19 mei 2013, 20:08

h0bb1t schreef:
Boomstein schreef:
MajestueuzeEenhoorn schreef:Ik vind dit één van de beste huil-acteerprestaties die ik heb gezien. Niet sarcastisch.


Eensch!


Haha, ik vond het eerder lachwekkend.
Alsof hij zo spottend begint van: "Ohh noooo, oh nooo, who took you icecream.. ohhhhhh, poor youuuu."


Dat klopt, maar het is juist heel natuurlijk - zoiets komt er in eerste instantie niet bij je in, en dan ga je maf doen.
Afbeelding
Avatar gebruiker
MajestueuzeEenhoorn
 
Berichten: 1975
Geregistreerd: 27 apr 2013, 12:21
Woonplaats: In de dromen van duizenden kleine meisjes en ouwe engerds die alleen sterven.

Bericht19 mei 2013, 22:07

Tuurlijk de psychische strijd enzo snap ik helemaal. Maar neem nou bijv die blonde hoer die met alle badguys neukt. Zij maakt alles expres zo onnodig gecompliceerd. In het echte leven had ik die allang neergeknald. En zo zijn er wel meer personen die dom doen omdat schrijvers het leuk vinden GTST achtig te doen, dan kijken vrouwen er ook naar. In het echte leven zouden mensen toch wel nuchterder (hoop ik) doen.[/quote]

Omdat jij als kijker beide kanten van die man ziet en zij maar 1 kant. Ja ze is een dom personage, maar zo slecht als in season 2 was ze ook weer niet.

En daarbij, als je dit vergelijkt met GTST dan moet je eens GTST kijken want dat is echt een compleet ander niveau drama :')[/quote]

Ik kijk (helaas) GTST, gedwongen omdat mijn vriendin het kijkt, daarom kan ik het ook zo goed vergelijken. Laten we er maar op houden dat we allemaal blij zijn dat domme doos dood is.
Avatar gebruiker
Squalldiarreeaanval
 
Berichten: 126
Geregistreerd: 29 apr 2013, 16:35

Snel reageren

   
Verberg snel reageren
Volgende

Keer terug naar Films & Series

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron