Strangers
Lekkere horror, schrok me af en toe de tering.
Zyrill schreef:Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides
Minder groots dan de vorige delen maar desalniettemin leuke avonturen film, het verhaal is makkelijker dan de vorige delen. De zombiepiraten waren totaal overbodig en ik ergerde me ook aan die liefdesverhouding tussen die matroos en zeemeermin. Blackbeard als schurk is ook minder dan zijn voorgangers Barbossa en Davy Jones. Het voodopoppetje had ook niet echt een doel behalve een opzet geven naar deel 5 (zie after credits scene). Will Turner en z'n vrouw heb ik geen enkel moment gemist trouwens.
Duc schreef:Zyrill schreef:Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides
Minder groots dan de vorige delen maar desalniettemin leuke avonturen film, het verhaal is makkelijker dan de vorige delen. De zombiepiraten waren totaal overbodig en ik ergerde me ook aan die liefdesverhouding tussen die matroos en zeemeermin. Blackbeard als schurk is ook minder dan zijn voorgangers Barbossa en Davy Jones. Het voodopoppetje had ook niet echt een doel behalve een opzet geven naar deel 5 (zie after credits scene). Will Turner en z'n vrouw heb ik geen enkel moment gemist trouwens.
Die hele film was zwaar matig, maar die zeemeermin... Jezus mineezus.
Duc schreef:The Lion King.
Ik blijf Lilo & Stitch toffer vinden.
Maar een 7,5/10.
Baron Bonk schreef:Duc schreef:The Lion King.
Ik blijf Lilo & Stitch toffer vinden.
Maar een 7,5/10.
DOE EENS NORMAAL MAN!
Keer terug naar Films & Series
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast