Amerikaanse Hossel. Ja, was wel oké. De cast was goed gehosseld, het verhaal ook wel, en best mooie sets en kostuums. Al had het wel iets beter volgbaar gemogen. 7,5/10
k***** 6.8/10 Matig verhaal maar af en toe wel heftige stukken. Deze film maakt de ziekte wel iets meer bespreekbaar, daar tegenover is de film op een punt lichtelijk hypocriet.
Non-stop 8.3/10 Zeer toffe film. Je denkt de hele tijd te weten wie de kaper is, maar dan gebeurd er toch weer iets wat jouw kaper uitsluit.
The Monuments Men 7.2/10 Leuke film maar na het zien van de trailer verwacht je er meer van.
Niet helemaal een film, maar ik ben begonnen aan de appendices van The Hobbit: An Unexpected Journey. Appendix 7 & 8 zijn samen 9 uur aan bonusmateriaal :O
''Sufferin' succotash!'' - Sylvester James Pussycat Sr. ''Mijn vrouw dreigt weleens dat ze alles weg gaat gooien. Maar ze moet niet zeiken.'' - Squall
Zeker een vette film alleen het einde is een beetje jammer. Ook vaag hoe ze met de chronologische volgorde van de vorige, plus deze film omspringen. 7.5/10
Escape Plan Eigenlijk nog best oké. SWS, De Terminator en Rambo die samen badass gaan doen is altijd oké. Alleen verhaal had hier en daar wat beter gemogen (en behoorlijk wat realistischer).
The Desolation of Smaug Veel minder heppie toon dan het vorige deel. Vond ik eigenlijk wel oké. Plus, veel minder focus op Bilbo. En er zat een chick met een boog in, pluspunt. Alleen die cliffhanger... Argh. 8,7/10