De Valk schreef:1402
Lekkere horror film!
Face/Off!
Nice film hoor, echt een origineel idee!
Ik ken geen film genaamd 1402, bedoel je niet 1408? Dat is idd een erg goede film, was toen ik em destijds zag best onder de indruk.
De Valk schreef:1402
Lekkere horror film!
Face/Off!
Duc schreef:Prometheus.
8/10
What the letterlijke fuck. 3/10.
Thominator schreef:De Valk schreef:1402
Lekkere horror film!
Face/Off!
Ik ken geen film genaamd 1402, bedoel je niet 1408? Dat is idd een erg goede film, was toen ik em destijds zag best onder de indruk.
Duc schreef:A Clockwork Orange
Ik wist niet zo goed wat ik er nou eigenlijk van moest denken. Ja, 't is een goede film, maar geen leuke film om te zien.
7/10
Indiana Jones
Ik had er serieus meer van verwacht. Deze film wordt gigantisch gehyped, maar om eerlijk te zijn vond ik hem zo fantastisch niet. Dat ligt niet aan Indy zelf, maar aan alles om Indy heen.
6,5/10
Duc schreef:A Clockwork Orange
Ik wist niet zo goed wat ik er nou eigenlijk van moest denken. Ja, 't is een goede film, maar geen leuke film om te zien.
7/10
Dr. Oetker schreef:Duc schreef:A Clockwork Orange
7/10
Je hebt de film bekeken terwijl je nuchter was, ofzo?
Thominator schreef:Vanaf nu gaat de vetheid komen in de serie, yeuy.
h0bb1t schreef:Thominator schreef:Vanaf nu gaat de vetheid komen in de serie, yeuy.
Of eerder dat de films totaal geen rekening meer houden met de boeken.
De Valk schreef:Ik vind dat bij HP echt irritant, dat ze hele stukken gewoon niet in de films hebben gedaan, die in de boeken belangrijk waren.
Zoals bij HP4, dat doolhof, dat stelt in de film geen drol voor, maar in het boek is die veel interessanter.
Keer terug naar Films & Series
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast