Het Nintendo topic!

Bericht26 okt 2013, 15:15

Pokémon brengt een zelfde maat aan veranderingen in de games als de mario platformers, genoeg om de ggames boeiend te maken, al was dit in de vorige generatie wat minder naar mijn mening, die vond ik dan ook het minst boeiend.

En elke nieuwe reeks Pokémon games brengt wel degelijk veel verandering in de metagame, heb je je er weleens überhaupt in verdiept?
Thominator

Bericht26 okt 2013, 16:57

Thominator schreef:Pokémon brengt een zelfde maat aan veranderingen in de games als de mario platformers, genoeg om de ggames boeiend te maken, al was dit in de vorige generatie wat minder naar mijn mening, die vond ik dan ook het minst boeiend.

En elke nieuwe reeks Pokémon games brengt wel degelijk veel verandering in de metagame, heb je je er weleens überhaupt in verdiept?

Ik heb alle generatie pokemon games gespeeld, behalve de laatste 2 en ik vind dat elk nieuwe reeks niet veel verandering in de metageme brengt.
Nooit condooms tweedehands kopen (en zeker niet op Marktplaats van ene meneer Karim)!
Condom_broke_OHNO

Bericht26 okt 2013, 18:10

Soms zijn die veranderingen subtiel, soms overduidelijk, vooral in de eerste 4 generaties die jij schijnbaar gespeeld hebt. Weet jij wel wat we met de competitieve metagame bedoelen jongen, heb jij je daar wel eens in verdiept?
Thominator

Bericht26 okt 2013, 18:21

Thominator schreef:Soms zijn die veranderingen subtiel, soms overduidelijk, vooral in de eerste 4 generaties die jij schijnbaar gespeeld hebt. Weet jij wel wat we met de competitieve metagame bedoelen jongen, heb jij je daar wel eens in verdiept?

Ik heb de eerste 4 generaties pokemon games gespeeld, ik vond ze leuk, niet voor niets speelde ik de sequel die erna kwam, alleen bij de 5e haakte ik af, ik vind dat het nu wel mooi geweest is. De 5e generatie leek me ook zo Pokemon X en Y lijken me echter wel interessant, alhoewel ik denk dat ik de generaties erna ook maar skip, omdat ik nu een beetje genoeg van Pokémon heb.

Met de competitieve metagame bedoel je de strategie die in de pokemon games voorkomen, ik vind niet dat daar veel in is veranderd.
Nooit condooms tweedehands kopen (en zeker niet op Marktplaats van ene meneer Karim)!
Condom_broke_OHNO

Bericht26 okt 2013, 18:37

Ja, dat bedoel ik, online, tegen echte spelers natuurlijk. Er zijn genoeg nieuwe strategieën bijgekomen, en je moet de metagame natuurlijk ook niet drastisch veranderen.
Thominator

Bericht27 okt 2013, 23:35

Voor de mario fans :")

Condom_broke_OHNO

Bericht27 feb 2014, 20:56

4828-5757-2918

Dis de fiendcode van moi.
PU-Forum en Ronde Tafel veteraan.
Afbeelding
h0bb1t
Moderator

Woonplaats: Limburg, Nederland, Europa, De Aarde, Sol, De Melkweg, Het Universum.

Snel reageren

Verberg snel reageren
Vorige

Keer terug naar Nintendo