Ik vind de PS+ games voor December vies tegenvallen zeg!
Voor als je nog niet weet welke games je gaat krijgen, dit zijn ze dan:
Resogun (PS4)
Contrast (PS4)
Grid 2 (PS3)
Guacamelee! (PS3, PS Vita?)
Sonic and All-Stars Racing Transformed (PS Vita)
Grand Theft Auto: Liberty City Stories (''PS Vita'')
Allereerst krijg ik maar 2 PS3 games gratis i.p.v 3, terwijl Sony niks over het feit dat ze nu 1 PS3 game minder leveren per maand, toen ik mijn PS+ verlengde. Ja, ik krijg daar 2 PS4 games voor terug, alleen heb ik daar een lange tijd niks aan, omdat ik geen next-gen console bij launch ga halen (ik weet niet eens welke ik ga halen, ik denk de PS4, omdat die franchises heeft waar ik van houd, zoals inFamous en God of War, alleen komt er waarschijnlijk geen God of War meer
)
Misschien vind je nu dat ik zeur en dat ik blij mag zijn dat ik alsnog 2 gratis games kan krijgen (tijdelijk, maar oke, daar doe ik niet moeilijk over), alsnog vind ik het onterecht dat ze dit doen, aangezien ik er vanuit ging dat het gewoon bij 3 PS3 games bleef.
Ze begonnen vorige maand al met het leveren van maar 2 games, maar toen waren het toppers en kon ik er prima meeleven.
Ik heb het niet zo met racegames, dus ik kan niet helemaal oordelen over Grid 2 (wordt over het algemeen als een topper gezien, als ik het goed heb).
Guacamelee is een indiegame met hoge cijfers van reviewsites, het is waarschijnlijk een game waar ik plezier mee kan hebben. Ik vind het wel dat ze toppers moeten aanbieden die prijzig zijn, niet een indiegame die heel goedkoop is (of het nou een goed spel is of niet).
Over de PS4 games die ik krijg en waar ik misschien ooit iets mee ga doen, kan ik niet veel zeggen, het zijn ook geen grote toppers, dat vind ik ook wel jammer.
Sonic All-Stars Racing Transformed lijkt voor mij op een mario kart kloon die niet zo goed is uitgewerkt. Misschien een te vroege oordeel van mij, alsnog zeg ik erbij dat ik hier niet content mee ben.
Je kunt goed zien dat ik bij GTA: Liberty City Stories ''Ps Vita'' schreef, aangezien ik een PSP game krijg, in plaats van een ps vita game. Daar heb ik maar 1 ding op te zeggen: ''WAT IS DIT VOOR EEN ONZIN?!?!?! Ik verwacht 2 PS Vita games en geen PSP games. Dit vind ik nou echt bullshit van Sony.
Nooit condooms tweedehands kopen (en zeker niet op Marktplaats van ene meneer Karim)!