Condom_broke_OHNO schreef:
Grand Theft Auto: Liberty City Stories (''PS Vita'')
Wacht... een GTA die geport is naar Vita? GIMME!
Grand Theft Auto: Liberty City Stories (''PS Vita'')
Baron Bonk schreef:Meh, Liberty City Stories is geen slechte game. Ik heb 'm al en vind het ook een beetje raar dat nu één van de Vita slots wordt ingevuld met een PSP game. Van de 1 PS3 game vervangen door 1 PS4 game wist ik af, maar er gaan allerlei verhalen de ronde dat je straks PS4 games niet in je downloadlijst kan zetten via de webstore. Nou zat dát pas echt schraal zijn.
Baron Bonk schreef:Denk het ook niet, maar je gaat wel even zweten als je zoiets leest
Baron Bonk schreef:Meh, Liberty City Stories is geen slechte game. Ik heb 'm al en vind het ook een beetje raar dat nu één van de Vita slots wordt ingevuld met een PSP game. Van de 1 PS3 game vervangen door 1 PS4 game wist ik af, maar er gaan allerlei verhalen de ronde dat je straks PS4 games niet in je downloadlijst kan zetten via de webstore. Nou zat dát pas echt schraal zijn.
Ze begonnegames, dus ik kan niet helemaal oordelen over Grid 2 (wordt over het algemeen als een topper gezien, als ik het goed heb).
Guacamelee is een indiegame met hoge cijfers van reviewsites, het is waarschijnlijk een game waar ik plezier mee kan hebben. Ik vind het wel dat ze toppers moeten aanbieden die prijzig zijn, niet een indiegame die heel goedkoop is (of het nou een goed spel is of niet).
Over de PS4 games die ik krijg en waar ik misschien ooit iets mee ga doen, kan ik niet veel zeggen, het zijn ook geen grote toppers, dat vind ik ook wel jammer.
Sonic All-Stars Racing Transformed lijkt voor mij op een mario kart kloon die niet zo goed is uitgewerkt. Misschien een te vroege oordeel van mij, alsnog zeg ik erbij dat ik hier niet content mee ben.
Je kunt goed zien dat ik bij GTA: Liberty City Stories ''Ps Vita'' schreef, aangezien ik een PSP game krijg, in plaats van een ps vita game. Daar heb ik maar 1 ding op te zeggen: ''WAT IS DIT VOOR EEN ONZIN?!?!?! Ik verwacht 2 PS Vita games en geen PSP games. Dit vind ik nou echt bullshit van Sony.
Condom_broke_OHNO schreef:Baron Bonk schreef:Meh, Liberty City Stories is geen slechte game. Ik heb 'm al en vind het ook een beetje raar dat nu één van de Vita slots wordt ingevuld met een PSP game. Van de 1 PS3 game vervangen door 1 PS4 game wist ik af, maar er gaan allerlei verhalen de ronde dat je straks PS4 games niet in je downloadlijst kan zetten via de webstore. Nou zat dát pas echt schraal zijn.
http://blog.eu.playstation.com/2013/11/ ... ent-442313" target="_blank" target="_blank
Deze comment zegt jammer genoeg ook dat we de PS+ games van de PS4 alleen in de PS4 store kunnen kopen. Ik vind dat echt ronduit belachelijk als ze dit zo doen. Sony heeft dit echter nog niet bevestigd, maar het zou wel eens tijd worden dat ze hier iets over gaan zeggen, er zijn zoveel mensen die daar iets over vragen, en alsnog heeft Sony hier niks over gezegd.
PS4 games will only show up on the PS4 Store and web store.
You will be able to add these games to your download list via the web store but not via the PS3 store.
Baron Bonk schreef:Condom_broke_OHNO schreef:Baron Bonk schreef:Meh, Liberty City Stories is geen slechte game. Ik heb 'm al en vind het ook een beetje raar dat nu één van de Vita slots wordt ingevuld met een PSP game. Van de 1 PS3 game vervangen door 1 PS4 game wist ik af, maar er gaan allerlei verhalen de ronde dat je straks PS4 games niet in je downloadlijst kan zetten via de webstore. Nou zat dát pas echt schraal zijn.
http://blog.eu.playstation.com/2013/11/ ... ent-442313" target="_blank" target="_blank" target="_blank
Deze comment zegt jammer genoeg ook dat we de PS+ games van de PS4 alleen in de PS4 store kunnen kopen. Ik vind dat echt ronduit belachelijk als ze dit zo doen. Sony heeft dit echter nog niet bevestigd, maar het zou wel eens tijd worden dat ze hier iets over gaan zeggen, er zijn zoveel mensen die daar iets over vragen, en alsnog heeft Sony hier niks over gezegd.PS4 games will only show up on the PS4 Store and web store.
You will be able to add these games to your download list via the web store but not via the PS3 store.
De door jou gelinkte quote zegt dit. Maar volgens mij is alles na "PS4 Store" later pas toegevoegd!
Baron Bonk schreef:Goede update dit keer! Niet van dit teleurstellende gedoe met het vervangen van een Vita game door een PSP game!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast