Baron Bonk schreef:Ja Cookies, als je grammatica en spelling niet op orde zijn, hoe wil je dan ooit platina gaan binnen harken?
MichaDutch schreef:Ik heb Far Cry 3 aardig hoog staan dacht ik (65%) maar dat moet ik nog even checken op me nieuwe PC morgen. Is wel een hoop gedoe al die relics, letters etc. vinden. Ik ga in ieder geval proberen om mijn eerste Platinum te halen
Duc schreef:MichaDutch schreef:Ik heb Far Cry 3 aardig hoog staan dacht ik (65%) maar dat moet ik nog even checken op me nieuwe PC morgen. Is wel een hoop gedoe al die relics, letters etc. vinden. Ik ga in ieder geval proberen om mijn eerste Platinum te halen
Zin om dan co-op te doen? Heb er nog maar 2. Ik kan volgende week wel in de avond, alleen heb geen headset dus dat moet via Skype ofzo.
Voor de rest zit ik met Deus Ex op 57%, excl DLC, maar ga ik hem waarschijnlijk niet op platinum halen. Want dan zou ik een Ghost-playthrough moeten doen (niemand vermoorden, geen alarms)... op Hard. Jaaaaaa....
TuinAap schreef:Ik ben aan het proberen AC2 op platinum te halen. Is alleen wel aardig moeilijk.
Duc schreef:Voor de rest zit ik met Deus Ex op 57%, excl DLC, maar ga ik hem waarschijnlijk niet op platinum halen. Want dan zou ik een Ghost-playthrough moeten doen (niemand vermoorden, geen alarms)... op Hard. Jaaaaaa....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten